شماره ۱۷۶۸ | ۱۳۹۸ شنبه ۲۶ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

در قانون مجوز افزایش خدمت در صورت کمبود سرباز داده شده
سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این‌که طول ‏مدت زمان سربازی فعلا تغییری نمی‌کند، گفت: «در قانون مجوز افزایش خدمت در صورت کمبود ‏سرباز داده شده است، اما در صورت افزایش مدت زمان خدمت سربازی، این مقررات شامل کسانی که ‏در حال خدمت سربازی هستند، نخواهد شد‎.» او همچنین با اشاره به پایان معافیت مهلت ایثارگری ۲۸ و ‏‏۲۹ ماه در پایان شهریور ماه خاطرنشان کرد: «مشمولان متقاضی معافیت به واسطه سابقه ۲۸ و ۲۹ ماه ‏ایثارگری والدین فقط تا پایان شهریورماه می‌توانند از این طرح و معافیت بهره‌مند شوند‎.»

در بعد دفاعی مسیرهای طولانی را یک شبه طی کرده‌ایم
حجت‌الاسلام صدیقی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به قدرت دفاعی کشور گفت: «ما در بخش‌های مختلف دفاعی حرکت جهشی به سوی قله داریم و مسیرهای طولانی را یک شبه طی کرده‌ایم.» او با اشاره به ساقط شدن پهپاد آمریکایی تصریح کرد: «این را می‌شد با اس ۳۰۰ روسی هم زد اما این موشک که این پهپاد را زد موشک بومی بود. تحلیلگری می‌گوید این که موشک ایران پهپاد آمریکایی را زد نقطه عطفی است که تمدنی، تمدن دیگر را تحت‌الشعاع قرار داد و این نشانه افول تمدن استکباری است.»

اعلام پرده‌ای جدید از فساد مافیای خودرو
بهرام پارسایی، سخنگوی کمیسیون اصل نود در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «فساد ‏خودروسازی جدید نیست. در دهه 70 که بزرگترین اختلاس تاریخ کشور 123‌میلیارد بود، برای ‏طراحی سمند، 120‌میلیارد تومان با ارز 400 تومانی، معادل 3500‌میلیارد تومان امروز، پرداخت ‏شد و این طراحی گران نه جذاب بود نه استاندارد. این درحالی است که یک طراح ایرانی برندهای ‏معتبر خودرو در جهان، همان زمان حاضر بود به رایگان، طراحی خودروی ملی را انجام دهد. اما ‏چون برای سودجویان، منفعت نداشت، نپذیرفتند. ‏زمان استاندارد طراحی یک خودرو در جهان هم دو تا ‏سه‌سال است ولی طراحی سمند 7‌سال زمان برد. ‏این مشت نمونه خروار بود و به‌زودی پرده‌ای دیگر ‏از یک فساد بزرگتر در مافیای خودرو  را اعلام می‌کنم.»‏


تعداد بازدید :  419