شماره ۱۵۷۲ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۶ آذر
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# صدا_و_سیما#گاوصندوق # وزیر_ پرسپولیسی # انریکه# ایگلسیاس

گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مبنی بر این‌که صداوسیما از ابتدای ‌سال تا پایان آبان‌ماه بیش از ‌هزار و ۳۸۰‌میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده؛ در فضای مجازی بازتاب حیرت‌انگیزی یافت.
در این گزارش آمده بود که این رقم ‌هزار و ۳۸۰‌میلیارد تومانی جدا از پرداخت‌هایی بوده که برای شورای نظارت صداوسیما و کمک به برنامه‌های سلامت صداوسیما و خبرگزاری سلامت هزینه شده است.
بحث هزینه‌های این سازمان در فضای مجازی بحث‌های پردامنه‌ای را شکل داد. بیشتر این حرف‌وحدیث‌ها بر سر میزان هزینه‌های بالای سازمان بود. این ارقام درحالی بحث‌انگیز شده بود که تازه رقم‌های بسیار بالاتری که از محل آگهی‌های تلویزیونی به دست تلویزیون می‌رسد، در این گزارش مورد اشاره قرار نگرفته بود.
شاید بتوان اجماع‌نظر کاربران فضای مجازی را درباره این گزارش تحت‌عنوان گاوصندوق صداوسیما خلاصه کرد. توییتی که از طرف یکی از کاربران رسانه‌ای شد و با نظرات مثبت کاربران پرشماری مورد استقبال قرار گرفت.

مدت‌های زیادی است که هواداران استقلال وزیر ورزش را متهم به حمایت بیش از حد از پرسپولیس می‌کنند و به رقیب دیرینه خود هم لقب تیم سوگلی را داده‌اند. از چند هفته مانده به شروع فصل جدید لیگ برتر تا به امروز هم این جنگ بین هواداران سرخابی همواره در فضای مجازی ادامه داشته و هر طرف وزیر را متهم به طرفداری از طرف دیگر می‌کنند. افشاگری امیر نمازی، سرمربی سابق ذوب‌آهن درباره دخالت وزیر ورزش برای انتقال مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن به استقلال اما جنجال‌ در این رابطه را به اوج خود رساند. بیشتر کاربران و کانال‌های پرسپولیسی در اینستاگرام، توییتر و تلگرام با انتشار ویدیوی صحبت‌های نمازی و پرداختن به این موضوع، ضمن حمله به استقلالی‌‌ها این سوال را مطرح کردند که چطور می‌شود وزیر پرسپولیسی باشد، اما برای لغو بازی استقلال با پدیده به سازمان لیگ دستور بدهد یا برای انتقال مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن به استقلال سفارش کند؟ حالا پرسپولیسی‌ها هستند که با پرداختن به این مسأله، وزیر را متهم به استقلالی‌بودن می‌کنند. شما کافی است هشتگ وزیر پرسپولیسی را در فضای مجازی دنبال کنید. آن وقت متوجه واکنش‌های هواداران پرسپولیس و استقلال می‌شوید. این جنگ در شرایطی ادامه دارد که حمایت مسعود سلطانی‌فر از پرسپولیس و استقلال معمولا به یک اندازه بوده و مدیران دو باشگاه هم به این مسأله در این مدت بارها
تأکید کرده‌اند.

اجرای کنسرت‌های ستارگان دنیای موسیقی چون گروه هیپ‌هاپ بلک‌اید پیز و خواننده اسپانیایی انریکه ایگلسیاس در ریاض عربستان یکی دیگر از داغ‌های مجازی در روز گذشته بود. این کنسرت که همزمان با برگزاری نخستین جایزه بزرگ مسابقات اتومبیلرانی فرمول E  مختص خودروهای الکتریکی پیش چشم هزاران نفر برگزار شد، در فضای مجازی بحث‌های بی‌پایانی را باعث شد. عده‌ای درباره فضای باز ایجادشده در عربستان نوشتند و عده‌ای دیگر اما اینها را نمایشی از جانب حکومت برای پوشاندن مسائل دیگر عنوان کردند. کاربری نوشت: شو نمایشی بن‌سلمان... گچ مالی!.. دیکتاتوری‌اش را حقنه کرده از این نمایش‌های مردم‌پسند راه می‌اندازه. فریاد خفه شدم خفه شدم خاشقجی در دنیا طنین‌انداز است. اسکارلت جوهانسون وقتی فهمید سرمایه‌گذارش بن‌سلمان است، تن نداد. این ایگلیسیاس هم مثل هیلاری‌شده مجلس آرای عروسی. چه
دنیای قشنگی!


تعداد بازدید :  305