شماره ۱۵۷۲ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۶ آذر
صفحه را ببند
ستاره‌ها در نقطه داغ!

شهروند| دیروز روز حاشیه‌سازی ستاره‌ها بود. ستاره‌هایی که دونفرشان با اشتراک خصوصی‌ترین ناگفته‌هایشان با مخاطبان فضای مجازی را به یک‌باره داغ کردند و سومی هم با ادامه جنجال‌های این چندوقت اخیرش یک‌بار دیگر خودش را سیبل کرد.
ازدواج شبنم خانم
ماجراهای شنبه پرحاشیه از صحبت‌های شبنم فرشادجو آغاز شد. جایی که در یک برنامه تلویزیونی روبه‌روی مجری نشست و از اشتیاقش به ازدواج گفت: «به‌عنوان یک خانم 40ساله همه کاری کرده‌ام. ورزش، سفررفتن و... دیگر فکر کنم برای ازدواج دارد دیر می‌شود.» فرشادجو که‌ سال گذشته شایعه ازدواجش با یک مرد آلمانی رسانه‌ای شده بود، در ادامه شماری از معیارهایش برای ازدواج را توضیح داد و البته پشت‌بندش گفت که «چنین مردی گیر نمی‌آید»؛ که این قضیه یکی از دلایل هیت‌شدن ویدیوی صحبت‌های شبنم فرشادجو در فضای مجازی بود.
زن‌ترین بهنوش دنیا
ستاره بعدی بهنوش طباطبایی بود که با انتشار پستی در اینستاگرامش شایعه ازدواج مجددش را در فضای مجازی داغ کرد. بهنوش طباطبایی در پست اینستاگرامیش نوشت: «براى دوست داشتن تو... من زن‌ترینم»؛ که همین جمله کوتاه شعرگونه کافی ‌بود تا سیل تبریک‌ها در صفحه این بازیگر جاری شود. جالب این‌که چند پیج اینستاگرامی هم که بیشترشان فن‌پیج‌های او بودند، این ماجرا را تأیید کردند تا بهنوش بعد از ماجراهای‌ سال گذشته که پرداختن سایت‌ها به زندگی شخصی‌اش عصبانیش کرده بود، این‌بار خود به میل خود رسانه‌ها را به خلوتش راه دهد. درباره این موضوع باید گفت که هنوز خود بهنوش طباطبایی به شایعه ازدواجش واکنشی نشان نداده است.
مهنازخانم عصبانی
... و می‌رسیم به مهناز افشار؛ ستاره‌ای که چندی پیش در واکنش به خبر احضارش به دادگاه به ‌خاطر تبلیغ یک آمپول درمان اعتیاد گفته بود دروغ می‌گویند، دیروز یک جنجال مجازی دیگر را کلید زد. روز گذشته بعد از این‌که خبرگزاری فارس نوشت مهناز افشار در دادسرای فرهنگ و رسانه متعهد شده تا سخنانش را اصلاح کند؛ او توییت تازه‌‌ای نوشت: «بله به دادگاه رفتم! موضوع شکایت ممنوع‌بودن تبلیغ دارو بود. خبرگزاری رسمی تیترزده مهناز افشار تعهد داده! تعهد چی؟ هنوز حکمی نداد‌ن. می‌خواین آدما رو تو عمل انجام‌شده قرار بدین؟ عجب! به‌ جای اخبار کذب درباره من خبر واقعی کار کنین! معلم‌ها، کارگران، مرگ زندانیان و خبر واقعی مردم...»  افشار با این توییت بار دیگر مورد هجمه بی‌شمار افرادی قرار گرفت که در این چندوقت اخیر حتی از یکی از پست‌ها و توییت‌هایش هم نگذشته‌اند.


تعداد بازدید :  315