شماره ۱۵۷۲ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۶ آذر
صفحه را ببند
تریبون

زلاتکو کرانچار:  «مسأله دروازه‌بان تیم امید و علیرضا مرزبان یک سوءتفاهم است. ما کسی را به‌عنوان ‏دروازه‌بان تستی دعوت نکردیم الان شهاب عادلی و معراج اسماعیلی دروازه‌بانانی هستند که در اردو حضور دارند و ‏بازیکنان بسیار باتجربه‌ای هستند که رده‌های پایه را به صورت منظم بالا آمدند. یک بازی از گلر نفت مسجد ‏سلیمان دیدیم که او کیفیت قابل قبولی داشت. ما می‌دانیم شرایط تیم‌ها سخت است و بازیکنان رقابت تنگاتنگی ‏دارند. الان دروازه‌بان تیم امید که در ذوب آهن عضویت دارد کیفیت مناسبی دارد. ما در تیم امید تلاش می‌کنیم ‏بهترین انتخاب‌ها را داشته باشیم و مرزبان به اشتباه متوجه صحبت‌های من شده است. توصیه من به مرزبان این ‏است که به تیم خودش بپردازد و ما هم به تیم خودمان بپردازیم.‏»

مریم کاویانی:   «امروزه بازیگران براساس تعداد فالوور و میزان فعالیت خود در شبکه‌های مجازی انتخاب می‌شوند. انگار سینمای امروز تصور می‌کند که نسبت فروش بلیت رابطه مستقیم با تعداد فالوور یک بازیگر دارد. گر چه این حضور به خود سینما ضربه‌ای نمی‌زند اما به معنای واقعی به هنر لطمه می‌زند.»

روزبه چشمی:   «مصدومیتم در دیدار با مراکش، مصدومیت بدی برای من بود. برای من لحظه غم‌انگیزی بود چون دو بازی ‏بعدی تیم‌ملی با اسپانیا و پرتغال را از دست دادم. اما این پشیمانی به من انگیزه دوچندان داد تا خودم را برای ‏حضور در جام ملت‌های آسیا آماده کنم. من جزیی از تیم‌ملی هستم و می‌خواستم بهترین نتیجه را بگیریم. واقعا ‏زمان بدی مصدوم شدم، اما انگیزه‌ای شد تا در ادامه مسیر فوتبالی‌ام با قدرت ظاهر شوم. هر بازیکنی از زمان ‏کودکی در آرزوی بازی برای تیم‌ملی کشورش است. باعث خوشحالی است که من به این آرزو رسیدم و برای ‏تیم ملی با تمام وجودم بازی می‌کنم.‏»

ابراهیم داروغه‌زاده:   «روال صدور پروانه ساخت در حال حاضر مبتنی بر قانون است و اگر تغییری هم نیاز باشد، باید روال قانونی خودش را طی کند. اختیاری‌شدن پروانه ساخت موضوع تازه‌ای نیست و تاکنون چندین‌بار بررسی شده است. دولت به تسهیل رویه‌ها و روزآمدسازی آنها و حذف موارد دست‌وپاگیر معتقد است. در کل از هرگونه تغییری که به نفع سینمای ایران باشد، استقبال خواهیم کرد.»


تعداد بازدید :  267