شماره ۱۵۷۲ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۶ آذر
صفحه را ببند
زنبیل

افت قیمت گوشت قرمز در انتظار واردات
ایسنا| رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی را بیش از ۶۸‌هزار تومان اعلام کرد و گفت: «برای رفع مشکل بازار گوشت و با توجه به نیاز دیگر صنوف همگن، پیشنهاد می‌شود در اسرع وقت دام زنده به کشور وارد شود.» علیرضا ملکی درباره شرایط بازار گوشت قرمز و تصمیم برخی دستگاه‌ها برای عرضه گوشت قرمز تازه در کنار اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی گفت: «اتحادیه از عرضه گوشت قرمز توسط نهادهای خصوصی و دولتی حمایت می‌کند؛ زیرا با افزایش عرضه از التهابات بازار که بر قیمت آن تأثیر بسزایی دارد، کاسته می‌شود.» ملکی تأکید کرد: «با افت عرضه دام زنده در بازار، صنوف همگن همچون فروشندگان دل و قلوه، سیراب‌و‌شیردان و کله‌پاچه در تأمین نیاز خود با مشکل مواجه هستند و پیشنهاد می‌شود برای رفع مشکل بازار در اسرع وقت واردات دام زنده انجام شود.»

یارانه نقدی آذر واریز می‌شود
تسنیم| یارانه نقدی آذرماه ساعت ۲۴ روز دوشنبه، ۲۶ آذر، به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. نودوچهارمین مرحله از پرداخت یارانه‌های نقدی به روال ماه‌های گذشته در ساعت 24 روز 26 هر ماه به ازای هر نفر 45‌هزار و 500 تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. براساس لایحه بودجه 98، میزان یارانه نقدی در‌ سال آینده تغییری نخواهد کرد.

ایرلاین‌های کوچک رکورددار پرواز به موقع
ایسنا| سازمان هواپیمایی کشوری جزییات پروازهای انجام‌شده در فرودگاه مهرآباد را در مهر ‌سال ۱۳۹۷ منتشر کرد و بر این اساس شرکت هواپیمایی پویاایر با صددرصد پرواز به موقع خوش‌قول‌ترین ایرلاین ایرانی شد. بر اساس گزارش منتشرشده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در مهرماه ‌سال جاری شرکت هواپیمایی آسمان با انجام ۷۸۲ پرواز پرکارترین ایرلاین ایرانی بوده است و پس از آن شرکت‌های ماهان با ۶۶۶، ایران‌ایر با ۵۷۴ و زاگرس با ۴۹۵ پرواز قرار دارند. همچنین در این مدت شرکت تازه تأسیس وارش که از ساری کار خود را دنبال می‌کند با انجام سه پرواز در فرودگاه مهرآباد کم‌ترافیک‌ترین شرکت هواپیمایی به حساب آمده و پس از آن شرکت‌های پویاایر، ساها و معراج قرار دارند. در طول این مدت از نظر تعداد پروازهای به موقع شرکت هواپیمایی ماهان بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده و با انجام ۵۳۲ پرواز بدون تأخیر ۸۰‌درصد برنامه‌های خود را به موقع انجام داده است.


تعداد بازدید :  288