شماره ۱۵۷۲ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۶ آذر
صفحه را ببند
تریبون

نماز جمعه، تریبون تخصصی مباحث فضای مجازی نیست
طیبه سیاوشی، نماینده مجلس درباره اظهارات اخیر حجت‌الاسلام علم‌الهدی پیرامون فیلترینگ اینستاگرام در نماز ‏جمعه مشهد گفت: «متاسفانه این مباحث از تریبون‌هایی مطرح می‌شود که تریبون‌های تخصصی این حوزه نیست. این ‏صحبت‌ها قاعدتا تاثیر مثبتی روی مردم ندارد، به‌ویژه آن‌که این موضوع و دستاوردهای پیام‌رسان‌های داخلی هم برای مردم مبهم است.» ‏او ادامه داد: «در قضیه فیلترینگ تلگرام هم به جز این‌که بچه‌ها با فیلترشکن به هر حوزه دیگری دست یابند، ‏اتفاق دیگری نیفتاد. قطعا تا حدودی امنیت کشور تامین می‌شود، اما درواقع امنیت خانواده‌ها از دست رفت.»

احتمالا مواد منفجره از راه دریا وارد چابهار شده است
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توضیح جزییاتی از حادثه تروریستی چابهار گفت: «هنوز اطلاعات دقیقی حاصل نشده است، اما با توجه به بازدید از مرز دریایی چابهار این احتمال وجود دارد که مواد منفجره به گونه‌ای در لوای یک‌سری قاچاق‌ها وارد چابهار شده است. ما با قایق تا مرز رفتیم، لذا این امکان وجود دارد که مواد منفجره از راه دریا وارد کشور شده است.»

روحانی دستور ابطال حکم دامادش در وزارت صمت را صادر کرده
رمضانعلی سبحانی‌فر، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به انتصاب کامبیز مهدی‌زاده، داماد رئیس‌جمهوری به‌عنوان معاون وزیر صنعت گفت: «طبق شنیده‌های بنده رئیس‌جمهوری دستور داده تا حکم دامادش به‌عنوان معاون وزیر صنایع باطل شود.» در روزهای گذشته انتصاب کامبیز مهدی‌زاده داماد 33 ساله رئیس‌جمهوری به‌عنوان رئیس سازمان زمین‌شناسی و معاون وزیر صمت با انتقاد گسترده‌ای در محافل سیاسی و رسانه‌ای مواجه شده بود. البته ابطال حکم داماد رئیس‌جمهوری همچنان از منابع رسمی و دولتی تایید نشده است.


تعداد بازدید :  187