شماره ۱۵۲۵ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۵ مهر
صفحه را ببند
تریبون

اسکندر مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر شد
رئیس جمهور در حکمی اسکندر مومنی را به عنوان «دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر» منصوب کرد. در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر» منصوب می‌شوید.  امید است با عنایات الهی، هماهنگی با وزیر محترم کشور و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، موفق باشید.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

شرایط دفاعی را برای پیروزی قاطع فراهم کرده‌ایم
سردار سلامی:  جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «ما امروز در قدرت نظامی، ایستادگی، مقاومت، نبرد و پیروزی کم و کسری نداریم، بلکه شرایط دفاعی را برای پیروزی قاطع و آشکار فراهم کرده‌ایم، نه صرفا دفاع و جلوگیری از شکست.» سلامی تصریح کرد: «تهدیدات آمریکا جز اینکه ملت ایران را قوی کرده است هیچ ثمری نداشته است.»

پروژه‌زده هستیم
 عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی گفت: «متاسفانه در هدایت سرمایه‌های پروژه محوری داریم در حالی که باید به کارآمدی‌ها توجه کنیم. اجرای این همه پروژه متفرقه می‌تواند کارآیی داشته باشد؟» آخوندی همچنین گفت:  «باید دید این پروژه‌ها باعث افزایش رفاه مردم می‌شود یا خیر. تنها در برنامه ششم توسعه صدها پروژه تصویب شده است.»

دستگیری 85 نفر از دلالان بازار ارز
سردار حسین رحیمی:   رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری 85 دلال ارز و پلمپ 12 شرکت لیزینگ خودرو خبر داد و گفت: «این افراد پس از آزادی با وقاحت تمام به اخلال در بازار ارز و ایجاد فضای روانی در این‌خصوص اقدام کرده بودند که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند. از این افراد نیز 240 هزار دلار، 175 هزار دینار، بیش از پنج هزار لیر، 4520 یورو و هشت کیلو طلای آب‌شده کشف و ضبط شده است.»


تعداد بازدید :  317