شماره ۱۵۲۵ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۵ مهر
صفحه را ببند
دروازه‌بان پرحاشیه در غربت رباط صلیبی پاره کرد
پایان غم‌انگیز قصه سوشا

شهروند| سوشا مکانی زمانی نه‌چندان دور یکی از دروازه‌بان‌های آماده فوتبال ایران بود که به اردوهای تیم‌ملی هم توسط کی‌روش دعوت می‌شد. منتهی بعد از حواشی‌ای که در زمان حضور در پرسپولیس برای او ایجاد شد،‌ در فوتبال ایران نتوانست درخشش چندانی داشته باشد و به همین ترتیب راهی لیگ نروژ شد تا بلکه به واسطه حضور در فوتبال اروپا بتواند جایگاه خود به‌عنوان یکی از سه دروازه‌بان اصلی تیم‌ملی را پس بگیرد.
منتهی به نظر می‌رسد که او تا مدت زیادی باید قید حضور در تیم‌ملی را بزند. سوشا مکانی در تمرین عصر روز دوشنبه تیم میوندالن هم با آسیب‌دیدگی شدید زانو روبه‌رو شده که بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد رباط‌صلیبی‌اش پاره شده است و به این ترتیب حداقل 9ماه از فوتبال حرفه‌ای دور خواهد بود و حضورش در لیگ نروژ هم به پایان خواهد رسید. حاشیه و مشکلات بسیار در سال‌های اخیر باعث شد که سوشا فاصله بین عرش تا فرش را با سرعت طی کند و حالا در 32سالگی پارگی رباط‌صلیبی بدترین اتفاق ممکن برای زندگی فوتبالی او به حساب می‌آید.
 اینکه او روحیه مناسب برای سپری‌کردن دوران نقاهت و بازگشت به دوران اوج را در این سن‌و‌سال دارد، سوالی است که گذر زمان جواب آن را مشخص خواهد کرد اما با توجه به روند نزولی او، خیلی‌ها بر این باور هستند که دوران فوتبال حرفه‌ای سوشا مکانی تقریبا به پایان راه خود نزدیک شده و خیلی سخت است که او بتواند به موقعیت گذشته خود برسد. سوشا مکانی که بعد از جدایی از صنعت نفت با هیچ تیم داخلی به توافق نرسید، دومین تجربه خود با پیراهن میوندالن در لیگ نروژ را پشت‌سر می‌گذاشت که با این درام تلخ روبه‌رو شد و حالا باید منتظر اخبار تکمیلی از وضع این بازیکن بماند.


تعداد بازدید :  283