شماره ۱۵۲۰ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۹ مهر
صفحه را ببند
الهه از مسعود و سعید شکایت کرد
22 روز سرگردانی دختر 17 ساله پس از آزار و اذیت دایی و خواهرزاده

شهروند| یک متهم که  به همراه خواهرزاد‌ه‌اش دختر 17 ساله‌ای را قربانی  نقشه سیاه خود کرده بود در دام ماموران پلیس گرفتار شد. دختر نوجوان پس از این تعرض در خیابان‌های شهر به مدت 22 روز سرگردان بود.
14 شهریور ماه پرونده‌اي تحت عنوان ناپدید شدن  دختری 17 ساله از کلانتري 127 نارمک به پايگاه چهارم پليس آگاهي ارجاع شد. پدر و مادر  این دختر در اظهارات خود گفتند که دخترشان  2 روز پیش یعنی 12 شهریور ماه  از خانه خارج شده است تا به خانه مادربزرگش برود، اما  هیچ خبری از او نیست. با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی به تحقیق از يکي از دوستان دختر گمشده پرداختند. مریم پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش بيان داشت: «چندی پیش الهه با جوانی به نام مسعود آشنا شده بود تا اینکه  13 شهریور ماه بود که  با لباس‌های پاره و خوني به منزل ما آمد و لباسش را در خانه ما تعويض کرد؛  همانجا بود که متوجه شدم دایی مسعود به نام سعید او را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار داده و به همین علت دیگر نمی‌تواند نزد خانواده‌اش بازگردد.»
با توجه به اظهارات مریم، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی شناسایي متهمان پرونده را در دستور کار خود قرار داده و با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل سکونت مسعود در شهرستان پاکدشت شدند.  با شناسایی مخفیگاه مسعود در شهرستان پاکدشت، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران و اخذ نیابت قضائی به این شهرستان اعزام و طی یک عمليات ضربتي موفق به دستگیری مسعود و در ادامه سعید  دایی  وی شدند.
مسعود در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اقدام به آدم‌ربایی  و آزار و اذیت الهه شد و ادعا کرد که در ساعت 5 بعدازظهر 12شهریور الهه را دیده است و ساعت 9 شب از هم جدا شده‌اند و ديگر اطلاعي از سرنوشت وي ندارد؛ همچنين سعید نیز در تحقیقات اولیه مدعی شد که تاکنون با الهه  ملاقاتی نداشته و او  را نديده است.
همزمان با ادامه تحقیقات از دو متهم دستگیر شده و پس از انجام اقدامات پليسي، سرانجام الهه در چهارم مهر ماه در یکی از پارک‌های منطقه شرق تهران شناسایي و جهت کشف زواياي پنهان پرونده به پايگاه چهارم منتقل شد.
الهه در اظهار خود عنوان داشت: «12 شهریور ماه  به همراه مسعود و دايي‌اش سعید با خودروي شخصي به جاجرود رفته بودیم که در آنجا سعید به من حمله‌ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد؛ پس از آن در ساعت 9 شب  مرا در سه راه تهرانپارس رها کرد، اما به خاطر مشکلات پيش آمده توانايي بازگشتن به منزل را نداشتم و طی این مدت در پارک زندگی می کردم.»  با تکمیل پرونده، متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شده و پرونده آنها نیز جهت ادامه رسيدگي به دادگاه کيفري استان تهران ارسال شد.


تعداد بازدید :  899