شماره ۱۵۰۴ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱ مهر
صفحه را ببند
تریبون

قاطعانه و سریع پاسخ می‌دهیم
 محمدجواد ظریف ، وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران حامیان تروریسم در منطقه و اربابان آمریکایی آنها را مسئول می‌داند، گفت که ایران قاطعانه به حملات تروریستی اهواز پاسخ خواهد داد. ظریف دراین‌باره در پیامی توییتری نوشت: «تروریست‌های استخدام‌شده، آموزش‌دیده، تسلیح‌شده و تامین‌شده توسط یک رژیم خارجی به اهواز حمله کرده‌اند. کودکان و خبرنگاران در میان قربانیان هستند. ایران، حامیان تروریسم در منطقه و اربابان آمریکا آنها را برای چنین حملاتی مسئول می‌داند. ایران، در دفاع از ایرانیان، قاطعانه و سریع پاسخ خواهد داد.»

مردم قوی‌تر و متحدتر می‌شوند
 غلامعلی حدادعادل، در پیامی در واکنش به حمله تروریستی روز گذشته گفت: «تروریسم و تجزیه‌طلبی هر دو نزد ملت ایران منفور است و حادثه‌  رژه  اهواز ترکیبی از این دو بود. آمریکا، عربستان‌سعودی و صهیونیست‌ها که حامی عاملان حمله‌ تروریستی اهوازند بدانند که این‌گونه حوادث مردم ایران را نمی‌هراساند، بلکه قوی‌تر و متحدتر خواهد کرد.»

جانباز نشسته بر ویلچر
 حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهوری ضمن تقبیح عملیات تروریستی اهواز در توییتر خود نوشت: «امروز آن‌ که در اهواز شلیک می‌کرد برایش مهم نبود که هدفش فارس، عرب یا لر است، خبرنگار است یا سرباز یا بسیجی یا پاسدار، کودک نشسته بر کالسکه است یا جانباز نشسته بر ویلچر. او فقط می‌دانست بودن همه اینها در کنار هم رمز بقای ایران است. او بقای ایران را نشانه رفته بود.»

دست‌های خونین تروریسم
 معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ضمن تسلیت به بازماندگان حملات تروریستی اهواز در توییتی نوشت:   «پازل حملات همه‌جانبه به امید و آرامش و امنیت در ایران را تکمیل می‌کنند؛ اقدام ضدانسانی تروریستی در خوزستان همیشه سرافراز نقاب از چهره مدعیان برداشت. دست‌های خونین حامیان تروریسم در منطقه و اربابشان آشکار است.»


تعداد بازدید :  348