شماره ۱۴۹۸ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۲ شهريور
صفحه را ببند
دو سال در جست‌وجوی مرد همسرکش
قاتل فراری را شناسایی کنید
مرد جوانی که 2 سال پیش در سناریوی هولناکی همسرش را با ضربات چاقو به قتل رساند و...

شهروند|  مرد جوانی که 2 سال پیش در سناریوی هولناکی همسرش را با ضربات چاقو به قتل رساند و پس از رساندن دخترش به مدرسه ناپدید شد همچنان تحت تعقیب پلیس پایتخت
 قرار دارد.
ساعت 8 صبح 16 بهمن ماه سال 1395 از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ماجرای قتل در خیابان مرزداران - خیابان ابراهیمی به کلانتری 139 مرزداران
 اعلام شد .
با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد زن 30 ساله به نام آمنه در داخل خانه‌اش با ضربات چاقو به قتل رسیده است.
پدر مقتول که با حضور در محل جنایت با جسد دخترش مواجه شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، پس از حضور کارآگاهان در صحنه جنایت به آنها گفت: «طبق روال هر روز برای بردن دخترم به محل کارش، به دنبالش رفتم اما او از خانه‌اش بیرون نیامد؛ چندین بار زنگ خانه را زدم اما او در را باز نکرد، با گوشی تلفن همراهش هم چند بار تماس گرفتم اما باز هم پاسخگو نبود، به دامادمان زنگ زدم اما او نیز تلفن همراهش را جواب نداد. سریعا به نشانی مدرسه نوه‌ام هلیا رفتم و کلید خانه‌شان را گرفتم که نوه‌ام ادعا کرد پدرش او را مثل هر روز به مدرسه رسانده است.
وی افزود: به سرعت خودم را به خانه دخترم رسانده و وارد خانه شدم؛ پس از ورود به خانه، دخترم را در حالی‌که یک چاقوی آشپزخانه داخل سینه‌اش قرار داشت در داخل اتاق خواب پیدا کردم؛ دخترم مرده بود و نفس نمی‌کشید، از همسایگان کمک خواستم که خیلی زود پلیس در محل حاضر شد.
هلیا نیز پس از حضور در خانه و اطلاع از مرگ مادرش، در خصوص آخرین باری که با مادرش خداحافظی کرده بود به کارآگاهان گفت: «امروز ساعت 7 صبح از خواب بیدار شدم. پدرم برایم صبحانه درست کرد و آن را داخل کیفم گذاشت و به من گفت: «برو پایین تا من هم بیایم.» و سوییچ خودرو پژو پارس سفید خودش را به من داد تا سوار شوم و گفت من 5 دقیقه دیگر می‌آیم؛ یادم افتاد که توپ تنیس خودم را بر نداشتم، برگشتم بالا (خانه)؛ مادرم در پذیرایی نشسته بود و داشت گوشی تلفن همراهش را چک می‌کرد؛ با مادرم به دنبال توپ تنیس گشتیم اما آن را پیدا نکردیم؛ من پایین رفتم و پدرم 5 دقیقه بعد آمد؛ در مسیر مدرسه پدرم مرتبا می‌گفت:«مواظب خودت باش.» و چندین بار این جمله را تکرار کرد ! کاری که پیش از این هیچگاه از پدرم ندیده بودم؛ پدر و مادرم روز جمعه با هم دعوا کرده بودند و من صدای مشاجره آنها را از داخل اتاق می‌شنیدم.
کارآگاهان در ادامه و با تحقیقات از همسایگان و اهالی مجتمع مسکونی اطلاع پیدا کردند که نزاع و درگیری مقتول با همسرش به نام ابوالفضل 33 ساله دارای سابقه قبلی بوده و حتی در چندین مورد نیز به علت شدت درگیری‌هایشان از سوی همسایگان مورد اعتراض قرار گرفته‌اند . بنا بر اظهارات صریح همسایگان همسر مقتول چند بار در اظهاراتش عنوان کرده بود که سرانجام یک روز همسرش را به قتل می‌رساند .
با توجه به شواهد و دلایل به دست آمده مبنی بر ارتکاب جنایت توسط همسر مقتول، کارآگاهان به قصد انجام تحقیقات به محل کار ابوالفضل در شهرستان شهریار اعزام شدند؛ ابوالفضل مالک یک کارگاه بتون‌ریزی در شهریار است، اما بنا بر اظهارات کارگران کارگاه او از روز جنایت هیچ مراجعتی به کارگاه خود نداشته است.
در ادامه، تحقیقات از خانواده ابوالفضل در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت، اما آنها نیز در اظهاراتی مشابه مدعی شدند که از ابوالفضل هیچگونه اطلاعی ندارند .
در ادامه رسیدگی به پرونده و برای شناسایی و دستگیری همسر مقتول به عنوان تنها مظنون و متهم پرونده، هماهنگی لازم با بازپرس  سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران جهت انتشار دوباره تصویر بدون پوشش «ابوالفضل» انجام شده است؛ به همین خاطر از کسانی که  موفق به شناسایی تصویر  متهم شدند و اطلاعاتی در خصوص نشانی و محل مخفیگاه یا محل‌های تردد وی دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055426 در اختیار کارآگاهان اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد.


تعداد بازدید :  889