شماره ۱۴۷۶ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

قیمت بلیت هواپیما کنترل می‌شود
محمدمحب خدایی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: شاید از نظر سازمان و شرکت‌های هواپیمایی رشد قیمت بلیت‌ها تا ۳۰‌درصد باشد، اما در بازار آزاد اختلاف قیمت‌هایی پیش می‌آمده که شاهد نرخ‌های کاذب و حباب‌هایی هستیم، به همین خاطر با پیگیری‌های آقای مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی و در مکاتباتی که با سازمان هواپیمایی انجام شده، اقدامات کارشناسی انجام می‌شود تا تأثیر افزایش قیمت بلیت‌های پروازها در رونق گردشگری تأثیر زیادی نداشته باشد.

دسترسی به اطلاعات حقوق مسئولان را فراهم کنید
 احمد توکلی، رئیس سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت:   تعیین سطح‌کردن برای دسترسی دستگاه‌های نظارتی و عموم به اطلاعات حقوقی مسئولان خلاف حکم صریح قانون‌گذار است. در این فضا، مجلس به موجب ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه دولت را به راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مقامات، روسا و مسئولان و ایجاد امکان دسترسی به این سامانه برای نهادهای نظارتی و عموم مردم در‌ سال اول برنامه مکلف کرده است.

معلوم است تیم قبل در مجموعه شهرداری نفوذ دارد
 رحمت‌الله حافظی، عضو پیشین شورای شهر تهران در واکنش به انتصاب معاون جدید ارزی بانک شهر نوشت: این انتصاب تداعی‌کننده مطالبی بود که در استیضاح وزیر تعاون در صحن مجلس در مورد انتصابات فامیلی ردوبدل شد. انتصاب برادر عروس قالیباف به‌عنوان معاون ارزی بانک شهر تداعی‌کننده مطالبی بود که در استیضاح وزیر تعاون در صحن مجلس در مورد انتصابات فامیلی ردوبدل شد. این انتصابات برای جامعه قابل درک و پذیرش نیست و از طرفی هم، نشانه نفوذ تیم قبل بر مجموعه شهرداری است.


تعداد بازدید :  398