شماره ۱۴۳۱ | ۱۳۹۷ شنبه ۲ تير
صفحه را ببند
کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگو با «شهروند»:
گرفتن پیراهن راموس که حرف‌وحدیث ندارد
من مامور مهار رونالدو مقابل پرتغال نیستم

شهروند| کریم انصاری‌فرد به واسطه معاوضه پیراهنش با سرخیو راموس بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ او که قبلا نیز سابقه گرفتن پیراهن از بوفون در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، این موضوع را طبیعی می‌داند و نگران حرف‌وحدیث‌های احتمالی در این خصوص نیست. انصاری‌فرد امیدوار است که تیم‌ملی به دور بعدی جام‌جهانی برسد و مردم ایران را خوشحال کند. گفت‌وگوی خبرنگار «شهروند» را با مهاجم تیم‌ملی در ادامه می‌خوانید.
یک‌ روز فوق‌العاده مقابل اسپانیا داشتیم و البته بدشانس هم بودیم. نظر تو چیست؟
حیف شد، ما بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم اما بدشانس بودیم. همه کار برای کسب امتیاز در این بازی کردیم و می‌توانستیم به هدفمان هم برسیم؛ اما همان‌طور که گفتی بدشانس بودیم. متاسفانه یک گل کاملا شانسی دریافت کردیم و اتفاقی که نباید رخ داد.
با وجود شکست اما مردم ایران از عملکرد تیم‌ملی خوشحالند.
خدا را شکر، اما واقعا باید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. ما برای امتیازگرفتن از اسپانیا برنامه‌ریزی کرده بودیم اما به هدفمان نرسیدیم.
بعد از بازی پیراهنت را با سرخیو راموس تعویض کردی؛ دلیل خاصی داشت؟
نه؛ این مسأله‌ای است که در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد. من و راموس در پایان بازی نزدیک به هم بودیم و یک لحظه به ذهنم رسید که پیراهن او را بگیرم. مسأله خاصی نیست.
 اما گرفتن پیراهن مسی در جام‌جهانی قبلی حسابی جنجال
 به پا کرد!
یادم نیست پیراهن مسی را کدام بازیکن گرفت اما منظورت از حرف‌وحدیث را نمی‌فهمم. وقتی در لیگ قهرمانان آسیا بازی داشتیم، همه بازیکنان پیراهن‌ها را تعویض کردند و این مسأله در بازی با تیم‌های بزرگ اتفاق می‌افتد و موضوع عجیبی نیست که بخواهد حرف‌وحدیثی ایجاد کند.
 تو پیراهن بوفون را در بازی با یوونتوس گرفتی و به مهدی رحمتی اهدا کردی. پیراهن راموس را هم به کسی هدیه می‌دهی؟
هنوز راجع به این موضوع فکر نکرده‌ام.
 به نظرت تیم‌ملی به دور بعدی صعود می‌کند؟
مطمئن باشید تمام تلاشمان را برای برد مقابل پرتغال و صعود به دور بعد انجام می‌دهیم. ما هنوز برای صعود به دور بعد شانس داریم و امیدوارم بعد از دیدار با پرتغال جشن صعود بگیریم.
این‌که قرار است مامور مهار رونالدو در بازی با پرتغال باشی، صحت دارد؟
در تیم کی‌روش این‌که یک بازیکن مامور مهار بازیکن دیگری باشد، معنا ندارد. ما یک تیم هستیم و در حملات و دفاع تیمی عمل می‌کنیم. مقابل پرتغال هم یک برنامه مشخص را دنبال می‌کنیم و امیدوارم به هدفی که داریم، برسیم.


تعداد بازدید :  466