شماره ۱۴۳۱ | ۱۳۹۷ شنبه ۲ تير
صفحه را ببند
تریبون

فرناندو سانتوس: پرتغال مقابل ایران برای تساوی به میدان نخواهد رفت و می‌خواهد پیروز شود. ما نمی‌توانیم ریسک کنیم، ایران خیلی خوب دفاع  و در ضد حملات خوب عمل می‌کند. باید منسجم بازی و به خوبی دفاع کنیم تا ضد حملات تیم‌ملی ایران اتفاق نیفتد. ایران می‌تواند مانند 18 ‌دقیقه پایانی دیدار برابر ‌اسپانیا بازی کند که در این صورت برای ما مشکل‌ساز خواهد شد.
 حمیدرضا گرشاسبی: متاسفانه پنجره نقل‌ و انتقالات ما باز نشد و در این شرایط هر روز هم یک پرونده برایمان باز می‌شود. از زمان حضور من، فیفا خیلی جدی پیگیر پرداخت بدهی‌های پرسپولیس شد. برخی پرونده‌های خارجی هم واقعا خطرناک هستند و شاید باشگاه را با محرومیت مواجه کنند. اگر در حق هواداران نامردی نبود، یک ثانیه هم در پرسپولیس نمی‌ماندم.
 ایوان راکیتیچ: مسی مهمترین بازیکن آرژانتین است. همچنان که او مهمترین و بهترین بازیکن بارسلونا است. به خوبی توانستیم این بازیکن را مهار کنیم و همین باعث شد تا پیروز بازی شویم. برای مسی بسیار ناراحت هستم. مدت‌ها است که همدیگر را می‌شناسیم و رابطه خوبی با هم داریم. امیدوارم آرژانتین هم بتواند به دور بعد راه پیدا کند.
 مهناز افشار: ایران در دیدار با پرتغال بسیار بهتر از بازی با اسپانیا بازی خواهد کرد و حتی این مسابقه را با یک گل به نفع خود به پایان می‌برد.
 لیلی گلستان: من خیلی متاسفم که جایزه گلشیری دیگر نیست. جایزه بسیار مهمی بود که خیلی نویسنده‌ها را ساخت و وارد ادبیات کرد. ما امتحان صبوری زیاد پس دادیم و می‌شود باز هم صبوری کنیم و با مشکلات کشتی بگیریم تا بالاخره بشود. جایزه کاوه گلستان دیگر نیست. امیدواریم وضع بهبود پیدا کند و امکان راه‌اندازی چنین جوایزی بیشتر شود.
 اردشیر رستمی: از طرف کارگردان‌ها پیشنهادهای زیادی داشتم اما متاسفانه فیلمنامه‌هایی که به من می‌دادند خیلی بد بود. همه‌شان یک‌جور تکرار داشتند و می‌خواستند من را بیاورند و یک موضوع عاشقانه را از طریق من روایت کنند. فیلمنامه‌ها ضعیف بود و من هم دوست‌شان نداشتم.


تعداد بازدید :  216