شماره ۱۴۳۱ | ۱۳۹۷ شنبه ۲ تير
صفحه را ببند
خرده خبر

سقوط کمالوند به لیگ یک!
 فراز کمالوند سرمربی فصل گذشته نفت آبادان بعد از جلسه‌ صبح دیروز با حمید حمزلو مدیرعامل باشگاه اکسین، با عقد قراردادی به‌عنوان سرمربی جدید اکسین البرز انتخاب و معرفی شد. این مربی بعد از پایان فصل گذشته به تراکتورسازی نزدیک شده بود اما درنهایت جانشین علی لطیفی در تیم دسته اولی اکسین البرز شد تا بعد از چند فصل در لیگ برتر حضور نداشته باشد.

ویدیوچک به آسیا هم رسید
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان (2018) از سیستم کمک‌داور ویدیویی (VAR) استفاده خواهد شد. این برای نخستین‌بار است که در آسیا از سیستم (VAR)  استفاده می‌شود و 2 تیم ایرانی استقلال و پرسپولیس هم باید با حریفان قطری خود برای رسیدن به نیمه‌نهایی تلاش کنند. این اتفاق درحالی رخ داده که استفاده از سیستم ویدیوچک در جام‌جهانی این روزها موافقان و مخالفان زیادی دارد.

دژاگه، کاپیتان بدون بازی!
تلگراف درگزارشی به رده‌بندی همه کاپیتان‌های حاضر در جام‌جهانی پرداخته است که براساس این گزارش، اشکان دژاگه بازیکن تیم‌ملی کشورمان در رده دوازدهم قرار دارد. این درحالی است که دژاگه هنوز یک‌دقیقه هم به میدان نرفته و 4 بازیکن دیگر یعنی حاج‌صفی، شجاعی، انصاری‌فرد و جهانبخش در 2بازی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بستند.

سپیدرود و یک مالک جدید
فردی به نام محمد نوین که اصالتی یزدی دارد، به‌عنوان مالک جدید باشگاه سپیدرود انتخاب شده است. این باشگاه در ماه‌های اخیر، بارها بین افراد مختلف دست به دست شده و هنوز وضع مشخصی برای لیگ هجدهم ندارد. کار به جایی رسیده بود که هواداران رشتی چندباری تجمع اعتراض‌آمیز کردند و حالا منتظرند تا اقدامات مالک جدید را ببینند. 


تعداد بازدید :  217