شماره ۱۴۳۱ | ۱۳۹۷ شنبه ۲ تير
صفحه را ببند
فاز دوم جنگ روانی دلالان

انتخاب| گرچه بخشی از حباب قیمت خودرو شکسته، اما هنوز به قیمت‌های اولیه بازنگشته است. این شاید لایه دوم جنگ روانی دلالان علیه مردم باشد. آنجایی که پس از یک بازه زمانی افزایش قیمت، یکباره قیمت‌ها کاهش می‌یابد اما نه به قیمت واقعی و پیشین خود، بلکه به قیمتی که تنها باعث آرامش روانی مردم شود. در واقع، آن‌چه اخیرا اتفاق افتاده، یک کاهش قیمت بسیار اندک است که تنها تلاش برخی دلالان برای کاهش عصبانیت مردم و آرامش روان آنان را نشان می‌دهد.

 


تعداد بازدید :  147