شماره ۱۴۳۱ | ۱۳۹۷ شنبه ۲ تير
صفحه را ببند
تریبون

پای شبکه‌ای از قاچاق در میان است
حجت‌الاسلام منتظری،  دادستان کل کشور درباره واردات غیرقانونی 5‌هزار خودرو گفت: «مگر می‌شود هزاران خودروی خارجی با قیمت بالا وارد شود، شبکه‌ای از قاچاق نباشد؟ در یکی از سایت‌های خبری ملاحظه کردم که این موضوع را توجیه کرده و عنوان داشته‌اند که این خودروها با رعایت ضوابط به کشور وارد شده است، درحالی ‌که پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان مطرح است.»

پول نفت و جیب امثال زنجانی
مصطفی کواکبیان،   نماینده مجلس، پنجشنبه‌شب در نشستی با عنوان «آینده اصلاحات در ایران» در مشهد گفت: «هنوز اروپایی‌ها از برجام خارج نشده‌اند، عده‌ای به آنها بد و بیراه می‌گویند و مهلت نمی‌دهند درحالی‌ که با وجود همه شرایط اراده جدی برای ماندن در برجام بین آلمان و انگلیس و فرانسه دیده می‌شود. در این شرایط عده‌ای می‌خواهند دوباره تحریم‌ها از سر گرفته شود و برخی مثل بابک زنجانی پول نفت را با خود ببرد.»

زور ما نمی‌رسد
محمود واعظی،  رئیس دفتر رئیس‌جمهوری درباره ماجرای موسسات مالی گفت: «مردم پول خود را در این موسسات گذاشتند، عده‌ای تخلف و عده‌ای نیز سود بالا پرداخت کردند، نتیجه آن‌که میلیون‌ها نفر اسیر شدند. البته این اتفاق قبل از‌ سال 92 افتاد و گرفتاری‌اش به دولت یازدهم و دوازدهم رسید... ما که زور نداریم، قوه‌قضائیه باید بگیرد.»

شما جادوگر سیندرلا نیستید!
محمد بهشتی،  رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری گفت: «بیماری اوتیسم مثالی است که می‌توان برای عقب‌افتادگی کشور عنوان کرد، زیرا این بیماری به‌گونه‌ای است که دارای اختلالات روانی هستیم که نمی‌توانیم با محیط ارتباط برقرار کنیم و ایران به بیماری اوتیسم دچار شده است. وقتی آموزش ما به صورت اوتیسمی باشد، مهندسانی پرورش خواهند یافت که گمان می‌کنند جادوگر سیندرلا هستند.


تعداد بازدید :  240