شماره ۱۴۳۱ | ۱۳۹۷ شنبه ۲ تير
صفحه را ببند
داستان آن عکس چه بود؟

ما را به VIP راهنمایی کرده بودند، اما من خیلی ارتباطم با VIP خوب نیست. خیلی دلم می‌خواست روی صندلی‌ها بنشینم. بعد آمدم بیرون. نخستین نفر من رسیده بودم. بعد دیدم که جمعیت دارد می‌آید و رو‌به‌روی پرده نمایش مستقر می‌شود. بعد هم سیدفرید موسوی آمد (عکسی هست که دوتایی صحبت می‌کنیم)، بعد بچه‌های ورزشی به من گفتند می‌خواهی بیایی توی زمین ورزش؟ زمین فوتبال؟ پرده‌ای که زده بودند، کیفیت نمایشش اصلا خوب نبود -خودشان هم گفتند که امکان تست‌کردنش را نداشته‌اند و کیفیتش خیلی خوب نشده- ولی در هر حال جمعیت روبه‌رو پر شده بود و به ما گفتند بیایید در زمین و روی نیمکت ذخیره بنشینید. ما هم نشستیم، اما باز هم خوب نبود و بعد از تصویرهای بزرگی که دو طرف زمین است، سمت چپی را روشن کردند. ما روبه‌روی آن ایستاده بودیم و فوتبال را تماشا می‌کردیم. بعد خسته شدم و نشستم. به خانم سلحشوری هم گفتم بنشینید، اما گفت برای من خیلی سخت است، چون هم زمین گرم بود و هم هوا خوب. هیچ نوری هم نبود. ما نشستیم سه نفری، در کنار سیدفرید.
از نماینده‌ها همین چهار نفر رفته بودید؟
بله، چون وضع به هم خورد، یک عده نیامدند. با وجود این‌که من بلیت داده بودم، اما آنها که بلیت داشتند، چون این‌طور شد نتوانستند بیایند.
از بقیه مسئولان کسی را ندیدید؟
خانم ابتکار با من تماس گرفت و گفت کجایید و گفتم وسط زمین. او هم آمده بود بین مردم آن بالا نشسته بود، رو‌به‌روی صفحه نمایش. من روبه‌رو نشسته بودم و بازی را می‌دیدم، در یک آن اتفاقی روی دروازه ایران افتاد که ما شوکه شدیم. بعد این عکس منتشر شد.
از وقتی این اتفاق افتاده، خیلی‌ها آن را کمک‌کننده برای ورود زنان به ورزشگاه آزادی و دیگر ورزشگاه‌ها، برای همیشه و برای بازی‌های واقعی می‌دانند. شما هم این امید را دارید یا فکر می‌کنید می‌شود روی آن مانور داد یا جزو برنامه‌هایتان هست؟
این یک شروع خیلی خوب بود.
بله، یک امتحان خوب.
بله. بدون حاشیه و بدون مسأله جلو رفت و نشان داد که می‌شود گفت شروع حضور ما برای بازی‌های زنده باشد، اما همچنان تلاش می‌خواهد.


تعداد بازدید :  206