شماره ۱۴۲۴ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۳ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

مریم امیرجلالی: من نمی‌دونم اون آدم‌های به اصطلاح آدم چگونه به خودشون اجازه میدن زیر پست‌های هنرمندان از کلمات زشت و دخالت‌های بیجا که اصلا ربطی بهشون نداره استفاده کنند. روی سخنم به شما بی‌فرهنگ‌هاست هر سخن زشت و ناسزایی که به هنرمندان روا می‌دارید مبارک خودتان باشد.
 
جان توشاک: سرمربیگری تراکتورسازی را قبول کردم چون پیشنهاد جذابی برای من بود. البته در این مدت درباره سن و سال من زیاد صحبت می‌شود. روزی فردی از من پرسید که آیا قصد بازنشستگی نداری؟ به او گفتم که واژه «بازنشستگی» بی فایده‌ترین واژه فرهنگ لغت است. زمانیکه در تابوت قرار گرفتید، شما دیگر بازنشسته شده‌اید.

تهمینه میلانی: سلفی‌گرفتن مردی با صحنه یه حادثه دلخراش، ایتالیا را شوکه کرد؛ عکاس با انتشار این عکس نوشت: ما کاملا درک اخلاق را از دست داده‌ایم!

زین الدین زیدان:  از زمان استعفای من موارد زیادی مطرح شده که همه آن ها دور از واقعیت هستند. نوشتند که زیدان برای جایگزینی دشان پس از جام جهانی از هدایت رئال مادرید استعفا داده که به هیچ وجه واقعیت ندارد. برای فرانسه و دشان در جام جهانی که شانس قهرمانی دارند آرزوی موفقیت دارم.

فرشته احمدی:  هنرمندان و نویسندگان ایرانی که در جهان جایزه گرفته‌اند بیشتر وقت‌ها روی مسائل بولد و سیاسی و روی چیزهایی مانور داده‌اند که مردم دنیا دوست داشتند، بشنوند.

رضا درمیشیان:  سازمان صداوسیما جلوی پخش تیزرهای «عصبانی نیستم!» را هم گرفت؛ تنها به دلیل اعتراض به حذف باران کوثری از تیزرهای «عصبانی نیستم!»


تعداد بازدید :  245