شماره ۱۴۲۴ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۳ خرداد
صفحه را ببند
خرده خبر

کنایه مونا برزویی به پرستویی و یغما  
مونا برزویی ترانه‌سرا با انتشار ویدیویی از همکاری پرویز پرستویی و یغما گلرویی با اوج نوشت: یه جوری همه ترانه‌سراها دارن با اوج همکاری می‌کنن که گمونم پیشنهادی بهشون میده که نتونن رد کنن! من نه تیتراژ می‌خوام نه رفع ممنوعیت.

فیلم توقیفی روی پرده  
«دلم می‌خواد» جدیدترین ساخته بهمن فرمان‌آرا از امروز در سینماهای کشور روی پرده می‌رود. این فیلم چند‌سال پیش با نام دلم می‌خواد برقصم ساخته شده، اما در تمام این سال‌ها به‌رغم حضور در جشنواره بین‌المللی فجر موفق به اکران نشده است.

کلاه قرمزی می‌آید  
قسمت جدید مجموعه کلاه‌قرمزی به کارگردانی ایرج طهماسب قرار است همزمان با عید فطر از شبکه دو به روی آنتن برود. این برنامه روز جمعه ۲۵خرداد ساعت ۱۲ظهر روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت ۱۷ همان روز خواهد بود.

جولیا رابرتز تهیه‌کننده شد  
جولیا رابرتز برای تهیه‌کنندگی یک درام بلند بر مبنای رمانی از کریس کلیو با عنوان زنبور کوچک برای آمازون استودیوز اعلام آمادگی کرد. او بازیگر این فیلم نیز خواهد بود که درباره یک پناهجوی جوان نیجریایی به نام زنبور کوچک و رابطه وی با سارا اورورک سردبیر یک مجله انگلیسی است.

فرهادی و کنی‌‍‌‌ها در برلین!
جشنواره بین‌المللی فیلم مونیخ با تجلیل از تری گیلیام و اما تامپسون میزبان فیلم «همه می‌دانند» اصغر فرهادی خواهد بود. این جشنواره امسال علاوه بر فیلم جدید فرهادی چند فیلم دیگر را که در جشنواره کن امسال به نمایش درآمده بودند روی پرده می‌برد.


تعداد بازدید :  285