شماره ۱۴۲۴ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۳ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

محسن‌ هاشمی: اختلافات سیاسی را بازخوانی نکنید
 نماز عید فطر فرصتی است که تمام اختلافات و کینه‌ها جای خود را به برادری و محبت بدهد، به خاطر داریم که در ‌سال ۸۸ و در اوج بحران‌های داخلی و اختلافات سیاسی، مقام معظم رهبری در خطبه عید فطر از کلید واژه ماندگار جذب حداکثری و دفع حداقلی استفاده کردند و بر حفظ حقوق شهروندان در برابر سخت‌ترین اتهامات تأکید کردند که بر همین اساس بی‌مناسبت نیست که رسانه ملی به جای بازخوانی اختلافات سیاسی، این‌گونه اظهارات وحدت‌بخش مقام معظم رهبری را بازخوانی و یادآوری کند.
 

هیچ پولی از کمیته امداد به سوریه و لبنان نمی‌رود
نادر قاضی پور:  نماینده ارومیه با تاکید بر این که هیچ پولی از کمیته امداد به سوریه و لبنان نمی‌رود، گفت: تمام درآمدهای کمیته امداد در ایران و برای افراد مستضعف مصرف می‌شود.وی تاکید کرد: دشمنان ما بخصوص جبهه صهیونیسم علیه کمیته امداد مواردی را مطرح کرده و هجمه هایی را راه انداختند لازم است رئیس مجلس از صیانت کمیته امداد دفاع کند آن هم نهادی که تمامی درآمدش در ایران و برای افراد مستضعف مصرف می شود.
معلوم نیست
 

مشایی چرا در زندان است
علی‌اکبر جوانفکر: هنوز به رحیم مشایی تفهیم اتهام نشده است. سوزاندن حکم بقایی جلوی سفارت انگلیس نمی‌تواند مصداق اقدام علیه امنیت ملی باشد حتی اگر چنین باشد هم باید پس از تفهیم اتهام مشایی را آزاد می‌کردند. اتهامی که به آقای مشایی تفهیم شده، این است که ایشان حکم صادره در دستگاه قضائی، علیه آقای بقایی را در برابر سفارت انگلیس آتش زده و این کار نیز اقدام علیه امنیت ملی تلقی شده است.
 

834 سوال نمایندگان از وزیران در 11 ماه
حسین مظفر: نمایندگان در اجلاس دوم این دوره مجلس، تعداد 834 سوال از وزیران مطرح کردند که هیأت‌رئیسه این سوال‌ها را به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع داد، از این تعداد 105 سوال به علت انصراف، اقناع و تغییر وزیر مربوطه مختومه یا به صورت تعلیق در آمده است.

 


تعداد بازدید :  180