شماره ۱۴۱۰ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
صفحه را ببند
ذره‌بين

زورگیری ده‌ها گوشی تلفن همراه توسط جوان 21 ساله
شهروند| جوانی 21ساله با پرسه‌زنی در مناطق مختلف شهرری و دولت‌آباد اقدام به ده‌ها سرقت گوشی تلفن همراه به شیوه زورگیری و تهدید با سلاح سرد می‌کرد.
ساعت 21:00 روز 23 فروردین‌ماه امسال دو نوجوان در بلوار قدس درحال تردد بودند که سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 به آنها نزدیک شده و با تهدید سلاح سرد و قدرت‌نمایی اقدام به سرقت گوشی تلفن‌همراه یکی از آنها به ارزش تقریبی یک‌میلیون و 300‌هزار تومان می‌کند و بلافاصله از محل متواری می‌شود. تنها پس از گذشت چند روز از زمان سرقت، نوجوانی که سارق اقدام به سرقت گوشی تلفن همراهش کرده بود، روز 27فروردین‌ماه و در حین تردد در داخل پارکی در محدوده خیابان شهید بروجردی موفق به شناسایی سارق گوشی تلفن همراه خود می‌شود که بلافاصله به واحد گشت کلانتری167 دولت‌آباد مراجعه کرده و موضوع را به مأموران اطلاع می‌دهد. ماموران نیز با اطلاع از حضور جوان زورگیر در داخل پارک، قبل از هرگونه اقدام جوان سارق برای سوار شدن موتورسیکلت و متواری شدن از محل موفق به دستگیری وی شده و در همان بازرسی اولیه نیز یک قبضه سلاح سرد از این جوان موتورسوار کشف می‌شود.
با انتقال متهم به نام امیرحسین 21 ساله به پایگاه نهم پلیس آگاهی، وی در اظهارات اولیه منکر هر گونه ارتکاب سرقت و زورگیری از مالباخته شد، اما با انجام تحقیقات پلیسی و شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگان، لب به اعتراف گشوده و به ده‌ها فقره زورگیری گوشی تلفن همراه و همچنین کیف‌قاپی در مناطق مختلف شهرری، دولت‌آباد و سیزده‌آبان اعتراف کرد و انگیزه خود از ارتکاب سرقت‌ها را تامین هزینه موادمخدر مصرفی خود از نوع شیشه بیان داشت.

قتل خانم وکیل مقابل دادگستری لنگرود
پیش ‌ازظهر روز یکشنبه دهیار سابق یکی از روستاهای شهرستان لنگرود، مقابل دادگستری این شهرستان با وکیل خود درگیر می‌شود و با شلیک گلوله، جان او را می‌گیرد.
فرمانده انتظامی لنگرود با اعلام این خبر گفت: ساعتی پیش یکی از وکلای دادگستری شهرستان لنگرود که زنی حدود ۴۵ساله بود، با شلیک گلوله تفنگ شکاری مردی ناشناس در کنار ساختمان دادگستری لنگرود به قتل رسید.
سرهنگ مجید نیکویی افزود: ۲گلوله به ناحیه پشت و قلب مقتول شلیک شد. به‌ گفته وی؛ تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شده است. همچنین سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان آگاهی ساعاتی قبل از قتل یک خانم 41ساله در شهرستان لنگرود مطلع شده و جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
این مقام انتظامی با بیان این‌که کارآگاهان آگاهی با حضور در محل با جسد خانم 41ساله‌ای مواجه شدند، افزود: قاتل 45ساله با یک اسحله شکاری به طرف این خانم شلیک کرده و پس از به قتل‌رساندن وی، از محل متواری شده بود.
معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان این‌که قاتل شناسایی شده و دستگیری وی در دستورکار پلیس قرار دارد، بیان داشت: برابر تحقیقات اولیه قتل به خاطر اختلافات شخصی بوده است. به ‌گفته حاضران در محل وقوع حادثه؛ فرد متواری، دهیار سابق یکی از روستاهای شهرستان لنگرود است، که پیش ازظهر امروز مقابل دادگستری این شهرستان با وکیل خود درگیر می‌شود و با شلیک گلوله تفنگ شکاری، او را به قتل می‌رساند.

 


تعداد بازدید :  414