شماره ۱۳۶۸ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ اسفند
صفحه را ببند
ورزش جهان

اخراج موقت کرگر از شبکه اسکای به خاطر رفتار ناشایست| جیمی کرگر، بازیکن سابق لیورپول به دلیل پرتاب آب دهان به سمت یکی از هواداران منچستریونایتد به شکل موقت از شبکه اسکای انگلیس اخراج شد. فیلمی از جیمی کرگر نشان می‌دهد كه او پشت فرمان خودروی خود پس از جر و بحث با هوادار منچستریونایتد و دختر 14ساله‌اش در خودروی کناری‌ به سمت آنها آب دهان پرتاب کرد. اسطوره باشگاه لیورپول بابت این رفتارش عذرخواهی کرد اما شبکه اسکای این کار را کافی ندانست و به همین دلیل مدافع سابق لیورپول را از ادامه کارشناسی برای برنامه‌های فوتبالی این شبکه منع کرد.
مورینیو: سرمربی تیم‌ملی ایتالیا نمی‌شوم| ژوزه مورینیو تأکید کرد که مربیگری در تیم‌ملی ایتالیا جزو برنامه‌های او نیست. آتزوری از زمان ناکامی‌اش برای صعود به جام‌جهانی 2018 و اخراج جامپیرو ونتورا در ماه آبان، بدون مربی بوده است و از مربیان فراوانی به‌عنوان کاندیداهای هدایت این تیم نام برده شده است. مورینیو اما تأکید کرد که جزو این دسته از مربیان نیست. او گفت: «هدایت تیم‌ملی ایتالیا را قبول نمی‌کنم. نه به این دلیل که علاقه‌ای ندارم به خاطر این‌که این کشور مربیان بزرگی دارد.»
دهن‌کجی گواردیولا به انگلیسی‌ها بعد از جریمه روبان زرد| هنوز یک هفته از مجازات‌شدن پپ گواردیولا با جریمه نقدی 20‌هزار پوندی به خاطر استفاده از روبان زرد روی یقه کتش به نشانه اعتراض به حبس چند تن از فعالان جنبش استقلال‌طلبی ایالت کاتالونیا نمی‌گذرد که جنجال جدیدی درباره این موضوع شکل گرفته است. گروهی از رسانه‌های انگلیس مدعی شده‌اند که گواردیولا با وجود توبیخ‌شدن از سوی کمیته انضباطی به دلیل حرکاتی که مبلّغ مسائل غیر فوتبالی است، روبان زردی که برایش دردسرساز شده را هنگام ورودش به نیمکت منچسترسیتی پیش از بازی اخیر در خانه استوک‌سیتی و درست پیش از به صدا درآمدن سوت‌ بازی، از روی کت خود برداشته است.
اعتراض خبرنگاران ایتالیایی به توهین‌ ساری به یک خبرنگار زن| اتحادیه خبرنگاران منطقه کامپانیای ایتالیا (استانی که شهر ناپل مرکز آن است) از مائوریسیو ساری، سرمربی تیم فوتبال ناپولی به اتهام تبعیض جنسیتی و رفتار ناشایست با یک خبرنگار زن در کنفرانس خبری اخیرش پس از بازی ناپولی برابر اینتر انتقاد کرد. این اتفاق جنجالی یکشنبه شب پس از تساوی بدون گل ناپولی و اینتر در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا رخ داد وقتی که سرمربی آبی‌پوشان شهر ناپل در پاسخ به سوال یک خبرنگار زن که از او پرسید آیا تیمش در کورس قهرمانی سری A تسلیم یوونتوس شده است، به او گفت: تو یک زنی، آدم خوبی هست، پس به همین دلیل نمی‌توانم به تو بگویم که خفه شو!» با وجود عذرخواهی ساری همچنان جنجال بر سر این موضوع ادامه دارد.


تعداد بازدید :  286