شماره ۱۳۶۸ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ اسفند
صفحه را ببند
ستاره العین کری خواند، درخشید اتهام زد و رفت!
3 روز پرحاشیه عموری در تهران

شهروند|  ستاره العین امارات به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم، روزهای جنجالی را پشت‌سر گذاشته است. او در آستانه بازی برگشت با استقلال حسابی برای این تیم کری خواند و با اظهاراتش بعد از دیدار با نماینده ایران هم جنجال به پا کرد.
عموری و کری‌خوانی قبل از بازی
ستاره العین در آستانه بازی برگشت حسابی برای استقلال کری خواند. استقلالی‌ها به دلیل از دست‌دادن برد در بازی رفت مصمم بودند که با حضور هزاران نفر از تماشاگران خود انتقام سختی از تیم اماراتی بگیرند و همین باعث شد قبل از بازی برگشت حسابی برای العین کری بخوانند. البته بازیکنان العین هم ساکت نماندند و به کری‌خوانی استقلالی‌ها جواب دادند. عمر عبدالرحمان، برترین بازیکن آسیا در‌ سال 2016 یکی از کسانی بود که حسابی برای استقلال کری خواند. او قبل از بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی با اطمینان بالا از برد تیمش حرف زد و با غرور همیشگی خود گفت: «ما اطمینان داریم که پیروز می‌شویم و عزم خودمان را جزم کردیم فوق‌العاده بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. جوی که استقلالی‌ها در هفته گذشته درست کردند، بیشتر از این‌که به نفع آنها باشد، به سود ماست و باعث می‌شود تلاش بیشتری برای پیروزشدن بکنیم.» حرف‌های توأم با غرور ستاره اماراتی به مذاق بازیکنان استقلال خوش نیامد اما او نشان داد ادعایش چندان هم بیهوده نبوده و در جریان بازی تا جایی که توانست آبی‌ها را اذیت کرد.
عموری؛تک‌ستاره العین
بی‌شک اگر العین ستاره‌ای به نام عموری نداشت، الان استقلال با 8 امتیاز صدرنشین بلامنازع گروه D بود. شاگردان شفر که در بازی دوشنبه‌شب فوتبالی با حوصله را در دستور کار خود قرار داده بودند، می‌توانستند با تک‌گل تیام، پیروزی ارزشمند خود را حفظ کنند. اگر عمر عبدالرحمان در بازی حضور نداشت. فرشید باقری در این بازی مامور مهار عموری بود اما نه‌تنها او بلکه بقیه بازیکنان استقلال هم در مهار او موفق نبودند. عموری در نیمه اول هم می‌توانست دروازه استقلال را باز کند اما ضربه‌هایش راهی به دروازه نداشت. او در نیمه دوم موتور العین را به کار انداخت و با حرکات تکنیکی و دریبل‌های استثنایی‌اش میانه میدان را از آن خود کرد و در اغلب این صحنه‌ها بازیکنان استقلال پشت‌سر او جا می‌ماندند. اگر بقیه بازیکنان العین هم به اندازه عمر خوب بودند، این تیم می‌توانست در نیمه دوم استقلال را شکست دهد اما خوشبختانه تنها ستاره العین همین بازیکن تکنیکی با موهای فرفری بود.
ادعای جنجالی عمر علیه شفر
عمر عبدالرحمان بعد از متوقف‌کردن استقلال در ورزشگاه آزادی، وقتی مقابل خبرنگاران قرار گرفت، عصبانیت خود را نشان داد. عموری ادعا کرد، سرمربی سابقش به بازیکنان استقلال دستور داده روی او خطا کنند: «من شنیدم شفر به بازیکنان تیمش می‌گفت شماره 10 العین یعنی من را بزنید!» عموری در نیمه دوم بازی به داور گفت، فرشید باقری 5 مرتبه روی او خطا کرده تا مشخص شود او از خطاهای بازیکنان استقلال بسیار کلافه بوده است. او درحالی چنین ادعایی را مطرح کرده که در دیدار برگشت استقلال و العین فقط فرشید اسماعیلی به دلیل خطا روی دروازه‌بان العین با کارت زرد جریمه شد.


تعداد بازدید :  342