شماره ۱۳۴۵ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ بهمن
صفحه را ببند
خارج از گود‌

کی‌روش درباره علیپور کوتاه آمد| یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در تماس با باشگاه پرسپولیس خواستار تصویر پاسپورت علی علیپور برای حضور در تیم‌ملی شده است. این درحالی است که دوشنبه‌شب همین مسئول در تماس با علیپور برنامه ریکاوری تیم‌ملی را به اطلاع او رسانده و اعلام کرده؛ به درخواست کی‌روش، مهاجم سرخپوشان باید در اردو حاضر شود. قرار بوده موضوع دعوت علیپور به تیم‌ملی بعد از بازی با نسف‌قارشی به او اطلاع داده شود اما کی‌روش به فدراسیون اعلام کرده است این خبر به این بازیکن اطلاع داده شود تا او با روحیه مضاعف برای نماینده ایران به میدان برود. همکاری برانکو و پرسپولیس با تیم‌ملی در امر برگزاری اردوهای یک‌روزه ریکاوری احتمالا در این تصمیم کی‌روش بی‌تاثیر نبوده است.


گل توکلی به ژاپن، نامزد بهترین گل آسیا|  جام‌ملت‌های فوتسال آسیا با قهرمانی ایران در ‌سال 2018 همراه بود. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خبری به 10 گل برتر این دوره از مسابقات اشاره کرده و از علاقه‌مندان خواسته است تا بهترین گلزن را معرفی کنند. در بین نامزدها گل فرهاد توکلی ملی‌پوش کشورمان که در دیدار با ژاپن به ثمر رساند، دیده می‌شود.


بازیکنان پدیده اعتصاب کردند|  بازیکنان و کادرفنی پدیده به دلیل پاس‌نشدن چک‌هایشان در تمرین این تیم اعتصاب کردند. پس از کسب نتایج ضعیف توسط پدیده مشهد، بسیاری مقصر این نتایج را بی‌انگیزگی بازیکنان این تیم می‌دانستند. سرانجام بازیکنان و کادرفنی پدیده نیز به دلیل پاس‌نشدن چک‌هایشان حاضر به تمرین نشدند و تنها در زمین تمرین این تیم حضور پیدا کردند. پدیده هفته گذشته مقابل پارس‌جنوبی در خانه شکست خورد تا ناکامی‌های این تیم در نیم‌فصل دوم ادامه ‌دار باشد.


خداحافظی بازیکن انگلیسی از فوتبال در 26سالگی|  رایان میسون فوتبالیست 26ساله یک‌سال بعد از مصدومیت شدید در بازی برابر چلسی، با توصیه پزشکان مغز و اعصاب، تصمیم به خداحافظی از فوتبال در 26سالگی گرفت. باشگاه‌های سیتی با تأیید خداحافظی میسون از فوتبال در بیانیه‌ای اعلام کرد: «متاسفانه باید اعلام کنیم که رایان میسون با توصیه‌های پزشکی دیگر قادر به بازی‌کردن نیست و تصمیم گرفته است تا از فوتبال خداحافظی کند.»رایان میسون یک‌بار برای تیم‌ملی انگلیس در جریان دیدار دوستانه برابر ایتالیا به میدان رفت و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود.


تعداد بازدید :  295