شماره ۱۳۴۵ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

طعنه نخست‌وزیر اسپانیا به نیمار| در آستانه مصاف خانگی رئال‌مادرید با پاری‌سن‌‌ژرمن در دوررفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، یک‌بار دیگر موضوع احتمال پیوستن نیمار از پاری‌سن‌ژمن به کهکشانی‌ها مطرح شده است و ماریانو راخوی، نخست‌وزیر اسپانیا هم جزو آخرین نفراتی بوده که در این خصوص صحبت کرد. او البته برخلاف بسیاری از رئالی‌ها که خواهان پیوستن ستاره سابق بارسلونا به تیم تحت هدایت زیدان هستند، اعتراف کرد که دوست ندارد نیمار را در این تیم ببیند.


خداحافظی اجباری بازیکن انگلیسی از فوتبال در 26سالگی| رایان میسون فوتبالیست 26ساله یک‌سال بعد از مصدومیت شدید در بازی برابر چلسی، با توصیه پزشکان مغز و اعصاب، تصمیم به خداحافظی از فوتبال در ۲۶سالگی گرفت. باشگاه ‌هال‌سیتی با تأیید خداحافظی میسون از فوتبال در بیانیه‌ای اعلام کرد: «متاسفانه باید اعلام کنیم که رایان میسون با توصیه‌های پزشکی دیگر قادر به بازی‌کردن نیست و تصمیم گرفته است تا از فوتبال خداحافظی کند.»


منجمدشدن پای ستاره لیورپول در سنت مری| لیورپول روز گذشته در ورزشگاه سنت مری موفق شد با دو گل بر ساوتهمپتون غلبه کرده و به رتبه سوم جدول صعود کند. آدام لالانا، ستاره ملی‌پوش لیورپول که دقیقه 79 جای فیرمینو را در زمین گرفت، در پایان بازی و در رختکن ورزشگاه عکسی از پاهای یخ‌زده خود در اینستاگرام گذاشت که نشان از شرایط سخت جوی حاکم بر ورزشگاه داشت. او از هواداران خواسته بود که راهی برای خارج‌کردن پاهایش از شرایط یخ‌زده پیشنهاد بدهند.


اهدای نخستین پاداش مجازی به اسکیت باز| تد جان بلومن، ورزشکار اسکیت سرعت کانادا اولین ورزشکار تاریخ خواهد بود که پاداش کار خود در المپیک زمستانی 2018 را با پول مجازی دریافت می‌کند. بلومن در مسابقات اسکیت سرعت 5‌هزار متر المپیک زمستانی 2018 مدال نقره کسب کرد. او قرارداد یک‌ساله ‌اسپانسرینگ با یک شبکه اجتماعی دارد که با پول مجازی دادوستد می‌کند. پاداش مدال نقره او در المپیک از سوی این شبکه به صورت پول مجازی به بلومن پرداخت می‌شود. در ماه ژانویه نیز یک باشگاه آماتور فوتبال در ترکیه برای اولین‌بار با پول مجازی یک فوتبالیست به نام عمر فاروق را استخدام کرد.


تعداد بازدید :  352