شماره ۱۳۲۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن
صفحه را ببند
خارج از گود‌

دستیار سابق برانکو مربی پدیده شد| ‌ در راستای تقویت کادرفنی تیم پدیده خراسان، آندره پانادیچ دستیار سابق برانکو در پرسپولیس به این تیم پیوست. قرارداد پانادیچ و پدیده تا پایان فصل اعتبار دارد و این مربی کروات از روز گذشته کار خود را رسما در کنار سایر مربیان و رضا مهاجری شروع کرد. پانادیچ در زمانی که دستیار برانکو بود نقش بسیار زیادی در طراحی تمرینات و موفقیت‌های پرسپولیس داشت و حتی علی کریمی هم در زمانی که هدایت نفت تهران را برعهده داشت می‌خواست او را به‌عنوان دستیار به این تیم ببرد که این اتفاق عملی نشد.
واکنش به شایعه برگزاری جام‌جهانی ۲۰۲۲ در ایران|  دبیرکل کمیته سازماندهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به اخبار روزهای اخیر مبنی بر مشارکت ایران در میزبانی بعضی از دیدارها واکنش نشان داد. حسن الذوادی در این رابطه گفت: «قطر تنها میزبان جام‌جهانی 2022 فوتبال است و برگزاری 64 دیدار این رقابت‌ها را به تنهایی در هشت ورزشگاه برعهده خواهد داشت و انتشار خبرها درباره برگزاری برخی مسابقات در کشورهای همسایه صحت ندارد. تمامی ورزشگاه‌ها تا‌سال 2022 میلادی آماده خواهند شد و فیفا در‌سال جاری میلادی درباره تعداد‌ نهایی ورزشگاه‌های موردنیاز تصمیم‌گیری خواهد کرد. تمامی برنامه‌ها با هماهنگی فیفا پیش می‌رود و آنها از پیشرفت کارها رضایت دارند»
چوپان، برترین بدنساز جهان در‌سال ۲۰۱۷|  نتایج دومین نظرسنجی برترین ورزشکاران پرورش اندام در‌سال ۲۰۱۷ و نیز نفرات برتر در بخش‌های مختلف اعلام شد که در پایان رأی‌گیری از مردم و علاقه‌مندان، ‌هادی چوپان با 32.6‌درصد آرا بالاتر از بدنسازان نام آشنایی چون فیلم هیس، بیگ رمی و جرمی بوندیا قرار گرفت. چوپان علاوه بر این جایزه بهترین بازو را نیز از آن خود کرد. همچنین در بخش بهترین مربی هنی رامبد از ایران با ۳۳.۹‌درصد آرا به‌عنوان برترین مربی پرورش‌اندام‌ سال ۲۰۱۷ انتخاب شد.
مسابقه کاراته تا ساعت سه بامداد|  رقابت‌های قهرمانی کشور کاراته نوجوانان، جوانان و امید پسران به میزبانی استان اصفهان در سه روز برگزار شد که برگزاری این مسابقات در کومیته‌، کاتای جوانان،کاتای انفرادی امید و کاتای تیمی نوجوانان و جوانان با حاشیه همراه بود. رقابت‌های کومیته و کاتای جوانان جمعه گذشته درحالی از ساعت 9:30 صبح در اصفهان آغاز شد که تا ساعت سه بامداد به طول انجامید و باعث اعتراض بسیاری از تیم‌ها شد. گفتنی است به خاطر کم‌شدن یکی از تاتامی‌های محل برگزاری مسابقات این مشکل بزرگ به وجود آمد.


تعداد بازدید :  398