شماره ۱۳۲۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن
صفحه را ببند
سینمای جهان

دوروتی مالون، ستاره کلاسیک سینما، در 92سالگی دار فانی را وداع گفت. مالون در 66 فیلم بازی کرد، اما او بیشتر با بازی در شاهکار داگلاس سیرک (نوشته بر باد) و نقش کنستانس مکنزی در سریال مشهور پیتون پلیس در یادها مانده است. آن گونه که برت شاپیرو، مدیر برنامه مالون به‌هالیوود ریپورتر گفته، او در سال‌های آخر عمرش، بیمار بود.

هالیوود ریپورتر نوشت: جایزه یک عمر دستاورد انجمن بازیگران سینما امروز یکشنبه در بیست‌وچهارمین دوره اهدای جوایز انجمن بازیگران سینما به مورگان فریمن اهدا می‌شود. تیم رابینز در سخنانی ضمن یادآوری و گرامیداشت خاطره فیلم مشترک «رستگاری در شائوشنگ» گفت با مورگان فریمن و سخاوت او کار چنان پیش می‌رود که نه‌تنها شما به بازیگر بهتری بدل می‌شوید بلکه کار خیلی راحت‌تر می‌شود.

یک هفته پس از این‌که مایکل داگلاس هر گونه ادعای آزار جنسی را در حرکتی پیشدستانه علیه خود انکار کرد، یکی از کارمندان سابق این بازیگر سرشناس به میدان آمد و او را متهم به سوءاستفاده جنسی کرد. سوزان برادی نویسنده و روزنامه‌نگار داگلاس را متهم و رفتارهای او را «تحقیرآمیز» توصیف کرد. مایکل داگلاس در پاسخ به ادعاهای برادی گفت: ادعای او کاملا دروغ و ساختگی است و هیچ نشانی از حقیقت در آن دیده نمی‌شود. داگلاس پیش از این در رد ادعاهای آزار جنسی گفته بود: من به نام نیک خودم و پدرم در سینما افتخار می‌کنم و چیزی برای پنهان‌کردن ندارم.


تعداد بازدید :  618