شماره ۱۳۲۶ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

مورینیو با PS4 در اردوی یونایتد| مورینیو نشان داد که به بازی‌های ویديویی هم علاقه بسیار زیادی دارد. خبرنگاران در زمان ورود مورینیو به هتل محل اقامت تیمش پیش از مصاف با برنلی، ‌او را در شرایطی مشاهده کردند که یک دستگاه کنسول بازی پلی‌استیشن 4 با خود به همراه داشت. همین مسأله نشان می‌دهد که مورینیو علاوه بر جنگ‌های روانی با همتایان خود در تیم‌های دیگر به پلی‌استیشن هم علاقه بسیار زیادی دارد.
ممنوعیت شرکت سوییسی از فروش بلیت‌های جام‌جهانی| سرویس رسانه‌ای فیفا  از ممنوعیت فعالیت شرکت سوییسی خبر داد که به صورت غیر قانونی بلیت دیدارهای جام‌جهانی 2018 روسیه را می‌فروخت. این شرکت سوییسی که فروش بلیت دیدارهای جام‌جهانی 2018 روسیه را در سایت رسمی خود ارایه کرده بود به خاطر نقض قوانین فیفا با جریمه 250‌هزار یورویی و حتی زندانی‌شدن مدیر شرکت به مدت 6 ماه مواجه می‌شود. فیفا خرید بلیت‌ دیدارهای جام‌جهانی 2018 روسیه را منوط به ثبت درخواست در سایت رسمی خود اعلام کرده است.
مرگ تنها بازمانده المپیک ۱۹۲۸ در ۱۰۲ سالگی| کارلا مارانگونی، ژیمناست ایتالیایی که در المپیک ۱۹۲۸ آمستردام مدال نقره کسب کرده بود در ۱۰۲ سالگی درگذشت. او پیرترین مدال‌آور المپیکی و تنها ورزشکار المپیک ۱۹۲۸ است که تاکنون زنده بود.
وقتی اسطوره شنا به خودکشی فکر می‌کند| مایکل فلپس، دارنده ۲۳ مدال طلای المپیک در طی ۱۶‌سال فعالیت حرفه‌ای اعلام کرد در طول این سال‌ها بارها به خودکشی فکر کرده است. فلپس که تأیید کرده برای نخستين‌بار در المپیک آتن 2004 به خودکشی فکر کرده، در توضیح این مسائل گفت: «بعد از هر المپیک احساس می‌کردم که دچار افسردگی شده‌ام. یادم می‌آید نخستين‌بار که برای درمان پیش متخصص رفتم، می‌لرزیدم و از تغییراتی که ایجاد شده بود استرس زیادی داشتم. بعد از بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن سه تا پنج روز خود را در اتاق حبس کردم! اما الان وقتی افتخارات خود را می‌بینم، خوشحال هستم که خودکشی نکردم!»
لغو قرارداد فدراسیون ژیمناستیک آمریکا با مرکز تمرینی| فدراسیون ژیمناستیک آمریکا قرارداد خودش را با مرکز تمرینی «کارولی رنچ» در تگزاس لغو کرد. پیشتر ژیمناست‌های آمریکایی که از لاری ناسار، پزشک تیم ژیمناستیک آمریکا شکایت کرده‌اند، اظهار کردند که در این مرکز تمرینی مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. گفتنی است ناسار به خاطر تجاوز به قهرمانان ژیمناستیک آمریکا در دوره‌های مختلف به 60 ‌سال زندان محکوم شده است.


تعداد بازدید :  271