شماره ۱۳۱۹ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ دي
صفحه را ببند
معاون خدمات مشترکین و درآمد آب و فاضلاب استان گلستان گفت:
پرداخت بموقع قبوض آب زمینه را برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان فراهم می کند.

محمدعلی شربتدار:گلستان|  به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس داود احمدی نصرآبادی در دهمین نشست کمیته درآمد آبفا که با حضور مدیرعامل و مدیران ستادی و جمعی از کارشناسان شرکت برگزار شد، افزود: اجرای پروژه های آبرسانی هزینه بر است و انجام این پروژه ها صرفاً با بودجه دولتی امکان پذیر نیست.
وی گسترش خدمات آب و فاضلاب در شهرهاي استان را در گرو پرداخت به موقع قبض آب بهاء عنوان كرد و افزود: اين شركت با وصول مطالبات خود از مشتركان، قادر خواهد بود خدمات با كيفيت تري در اختيار مشتركين تحت پوشش خود قرار دهد.
مهندس احمدی نصرآبادی با بیان اینکه اگرچه به استناد مقررات، شرکت اجازه قطع موقت و حتی دائم انشعاب مشترکینی که در پرداخت به موقع قبوض خود تعلل می‌کنند را دارد اما همیشه سعی بر آن بوده که اقدامی قهری انجام نگیرد، لذا انتظار بر این است همه شهروندان با پرداخت به موقع آب بهای خود ما را در خدمت به مردم بیش از پیش یاری نمایند.
معاون خدمات مشترکین و در آمد آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به مصوبات این نشست، اظهار داشت: ارائه و پیگیری لیست آن دسته از مشترکین که بیش از 600 روز قرائت کنتور نداشتند و نیز مشترکینی که از سال 93 تاکنون هیچ گونه پرداختی به شرکت نداشتند، از مصوبات این نشست می باشد.
وی گفت: پایش لیست کنتورهای خراب در هر دوره قرائت، تهیه نقشه راه درآمدی هر شهر به تفکیک درآمدهای جاری و سرمایه ای از دیگر مصوبات این نشست می باشد.

 


تعداد بازدید :  225