شماره ۱۳۱۹ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ دي
صفحه را ببند
خارج از گود‌

معرفی پهلوان ایران در ‌سال 96|  رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی بزرگسالان کشور گرامیداشت زنده‌یادان عباس زندی و علیرضا سلیمانی که از ساعت 9 روز پنجشنبه در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز شده بود، با مشخص‌شدن نفرات برتر و همچنین پهلوان ‌سال 1396 کشور به پایان رسید. در دیدار فینال وزن 100+ کیلوگرم جابر صادق‌زاده با غلبه احمد میرزاپور بازوبند پهلوانی کشور در ‌سال 1396 را به خود اختصاص داد. وی‌ سال گذشته نیز با غلبه بر میرزاپور پهلوان کشور شده بود. صادق‌زاده در‌ سال 94 نیز با پیروزی مقابل عبدالله قمی بازوبند پهلوانی کشور را بر بازو بسته بود.
درگذشت داور بازنشسته فوتبال|  مصطفی حکمت شعار، داور بازنشسته فوتبال و نماینده فدراسیون در لیگ برتر به دلیل عارضه قلبی درگذشت. مراسم تشییع و تدفین آن فقید سعید روز گذشته از ساعت 9 صبح در بهشت‌زهرا برگزار شد و پیکر این پیشکسوت داوری در خاک آرام گرفت. «شهروند» این مصیبت را به جامعه داوری و خانواده حکمت شعار تسلیت می‌گوید و برای بازماندگان از خداوند تقاضای صبر دارد.
رئال و بارسا حریفان خود را شناختند|  با پایان بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، قرعه‌کشی بازی‌های این تورنمنت در مرحله یک‌چهارم نهایی انجام شد که بر این اساس تیم فوتبال بارسلونا، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها باید به مصاف رقیب همشهری‌اش اسپانیول برود. رئال‌مادرید اما کار آسان‌تری خواهد داشت، چراکه برابر لگانس قرار گرفت. همچنین اتلتیکو مادرید با سویا و والنسیا با آلاوس دیدار خواهند کرد. بازی‌های دوررفت مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی طی روزهای 16 و 17 ژانویه (26 و 27 دی) و بازی‌های دور برگشت روزهای 23 و 24 ژانویه (سوم و چهارم بهمن) برگزار می‌شوند.
هوادار زن پرسپولیسی این‌بار شناسایی شد|  هوادار خانمی که قصد ورود به ورزشگاه ثامن مشهد را داشت، شناسایی شد. یک هوادار خانم با گریمی که روی صورت خود انجام داده بود، قصد داشت با ورود به ورزشگاه ثامن دیدار مشکی‌پوشان- پرسپولیس را تماشا کند که توسط مأموران نیروی انتظامی شناسایی شد. مأموران نیروی انتظامی این هوادار پرسپولیسی را بازداشت کردند.


تعداد بازدید :  342