شماره ۱۳۱۹ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ دي
صفحه را ببند
کاپیتان سابق تیم‌ملی کجا مربیگری را ادامه می‌دهد؟
اتهام جنجالی به نکونام
مالک خونه‌به‌خونه می‌گوید نکونام در تماس با بازیکنان پیکان خواهان عملکرد ضعیف آنها شده است!

شهروند|  جواد نکونام در نخستين تجربه سرمربیگری‌اش اتفاقات عجیبی را پشت سر می‌گذارد؛ او بعد از 5 ماه عملکرد خوب در خونه‌به‌خونه، حالا با یک اتهام عجیب در آستانه جدایی قرار گرفته است.
استعفا به خاطر رفتارهای بد
در ابتدای کار با خونه‌به‌خونه همه چیز خوب بود. این تیم با هدایت کاپیتان سابق تیم‌ملی نتایج خوبی کسب کرد و در جدول دسته اول هم بالا آمد و تقریبا تبدیل به یک مدعی شد. چند ماه بعد دو لیدر با حضور در تمرینات به بازیکنان فحاشی کردند که این اتفاق با اعتراض و قهر نکونام و تصمیم او برای استعفا همراه شد؛ البته با دخالت مدیران باشگاه و خواسته هواداران این تصمیم اجرایی نشد و نکونام با خونه‌به‌خونه به نتایج خوب خود ادامه داد و در جام حذفی هم به جمع 4 تیم برتر صعود کرد و حالا با توجه به رویارویی با استقلال خوزستان در نیمه‌نهایی شانس زیادی برای صعود به فینال رقابت‌ها هم دارد. با وجود این اتفاقات خوب مشکلات مالی و ادامه دخالت لیدرها در امور تیم باعث شد زخم اختلافات سر باز بكند. درنهایت نکونام در تعطیلات نیم‌فصل رسما اعلام کرد که به خاطر مشکلات مالی تبعات نتایج تیم در نیم‌فصل دوم بر عهده باشگاه باید باشد و بازیکنان به خاطر بی‌پولی شرایط خوبی ندارند؛ درنهایت هم وقتی چیزی تغییر نکرد، نکونام باز هم استعفا كرد.
اتهام جنجالی به نکونام
در شرایط کنونی گفته می‌شود که در صورت جدایی قطعی نکونام هدایت خونه‌به‌خونه به اکبر میثاقیان داده خواهد شد؛ البته اتفاق بزرگ روز گذشته اتهام عجیب و جنجالی مالک خونه‌به‌خونه به جواد نکونام بود. حسن‌زاده در گفت‌وگو با برنامه فوتبال یک رسما درباره اتفاقات اخیر اعلام کرد: «100‌میلیون به کادر فنی و 50‌درصد قرارداد بازیکنان نیز پرداخت شده است. نکونام از پیکان و تراکتورسازی تبریز پیشنهاد دریافت کرد و برای جدایی هوایی شد و تمرین خونه‌به‌خونه را هم تعطیل کرد. نکونام با بازیکنان پیکان و تراکتورسازی تماس گرفت و آنها را به انجام بازی‌های ضعیف دعوت کرد تا تیم‌های‌شان نتیجه نگیرند و او بتواند سرمربی یکی از دو تیم شود!»
نمی‌خواهم با جیره‌خواران روبه‌رو شوم
جواد نکونام روز گذشته به‌صراحت اعلام کرد که از پیکان و هیچ باشگاه لیگ برتری پیشنهاد ندارد. او گفت: «اگر پیشنهاد داشتم پس چرا به پیکان یا تراکتورسازی نرفتم؟ به شایعات توجهی ندارم. یک‌بار حسن‌زاده شخصا به خانه من آمد و من هم صراحتا به او گفتم که پیشنهادی ندارم تا جایی بروم. من هیچ پیشنهادی از تراکتورسازی، پیکان، استقلال یا هر تیم دیگری نداشتم و ندارم. تنها اینها را می‌گویم تا ذهن‌ها روشن شود.» نکونام که از رفتار مدیران باشگاه و عدم‌پرداخت پول بازیکنان خود هم شاکی است، درباره تصمیم خود برای استعفا هم این حرف را زده و گفته است: «امیدوارم مربیانی که در آن‌جا موفق بودند، برگردند و دوباره موفق باشند. جواد نکونام نمی‌تواند با این باشگاه همکاری کند، چون نمی‌خواهم با جیره‌خواران روبه‌رو شوم».
بازگشت به تیم ملی؟
شیعی، مدیرعامل پیکان بحث حضور نکونام در این باشگاه را تکذیب کرد. تراکتورسازی هم به دنبال جذب مربی ترکیه‌ای بزرگ است. به این ترتیب احتمال این‌که در صورت جدایی رسمی نکونام از خونه‌به‌خونه،‌ او دوباره به کادرفنی تیم‌ملی برگردد هم وجود دارد.

 


تعداد بازدید :  201