شماره ۱۳۱۹ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

تعویض تاریخی مسی| در جریان بازی بارسلونا و سلتاویگو در نوکمپ در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، اتفاق جالبی رخ داد. مسی در دقیقه 59 بازی بعد از زدن دو گل از میدان خارج شد و جای خود را به عثمان دمبله داد. این اتفاق درحالی رخ داد که مسی از تاریخ 29 سپتامبر‌ سال 2007 (بازی بارسلونا در خانه لوانته در لالیگا) هرگز قبل از دقیقه 60 از میدان خارج نشده بود. آخرین‌باری که مسی پیش از دقیقه 60میدان را ترک کرد، فرانک ریکارد سرمربی بارسلونا بود. این برای نخستین‌بار در 10‌سال اخیر بود که مسی قبل از دقیقه 60 در شرایطی که مصدوم نبود، تعویض شد.
ازار ماندنی‌شدنش در چلسی را تأیید کرد| ادن ازار مدعی شد که هرگز چلسی را ترک نخواهد کرد و اشاره‌ای هم به این موضوع داشت که او و هموطنش تیبو کورتا به‌زودی قرارداد‌هایشان را با آبی‌‌های لندن تمدید خواهند کرد. اخیرا ازار برای تمدید قرارداد خود پیشنهاد دستمزد 400‌هزار دلاری داده بود تا گران‌ترین بازیکن لیگ انگلیس شود. پیشنهادی که آبراموویچ آن را قبول کرد.
بن‌عطیه، مرد ‌سال فوتبال مراکش| مهدی بن‌عطیه، مدافع مراکشی یوونتوس به‌عنوان مرد ‌سال 2017 فوتبال کشورش انتخاب شد. او که با بازی‌های زیبا در رده ملی نقش مهمی در صعود کشورش به جام‌جهانی پس از 20‌سال انتظار داشت، پس از ترک بایرن و پیوستن به یوونتوس هم نمایش مستحکمی در خط دفاعی بانوی پیر ارایه کرد. گفتنی است، بن‌عطیه و تیمش در گروه دوم جام‌جهانی 2018 رقیب تیم‌ملی ایران هستند.
کنایه اینیستا به کوتینیو| شایعه بزرگ روزهای اخیر درباره این‌که با آمدن کوتینیو به بارسلونا، آندرس اینیستا از این تیم جدا خواهد شد، کاپیتان آبی و اناری‌ها را مجبور به واکنش کرد. اینیستا گفته است: «هیچ بازیکنی با پیوستن به بارسلونا نمی‌تواند موجب بازنشستگی‌ام شود. کوتینیو فضای خیلی خوبی برای پیشرفت دارد و قیمت او (۱۶۰‌میلیون یورو) یک مشکل محسوب نمی‌شود. مهمتر از همه این است که همان‌طور انتظار می‌رود در بارسا بازی کند»
لغو موقت فناوری ویدیوچک در فرانسه| اتحادیه فوتبال فرانسه اعلام کرد برای مسابقات هفته جاری رقابت‌های لیگ لوشامپیونه از تکنولوژی ویدیوچک استفاده نمی‌شود. دیدیه کویلو، دبیر اتحادیه فوتبال فرانسه در این‌باره گفت: «بعد از بروز دو اشتباه داوری در مسابقات جام اتحادیه در روز چهارشنبه میان آمینس و پاری‌سن‌ژرمن همچنین آنژه و مون‌پلیه از این سیستم استفاده نمی‌شود تا اصلاحات لازم در مکانیزم استفاده از آن اعمال شود.


تعداد بازدید :  284