شماره ۱۳۱۹ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ دي
صفحه را ببند
تونل زمان

اتفاق عجیب برای بهداد و عبدالله
یک‌سال قبل در چنین هفته‌ای (23 تا 29دی‌ماه‌ سال 1395) اتفاقات ریز و درشتی در ورزش ایران و جهان رخ داد که مرور برخی از آنها خالی از لطف نیست.
عکس دردسرساز برای بهداد
25دی‌ماه ‌سال گذشته بود که عکسی از بهداد سلیمی که با فتوشاپ روی آن کار شده بود، در فضای مجازی دست‌به‌دست چرخید تا این‌که بازتاب زیادی پیدا کرد. یک شرکت تولید‌کننده موادمخدر(ماری جوانا) این تصویر دردسرساز را منتشر کرده بود. در این تصویر به جای وزنه‌هایی که بهداد سلیمی بالای سر می‌برد، ماری جوانا نقش بسته بود که با واکنش تند او و فدراسیون وزنه‌برداری همراه شد. همچنین کمیته ملی المپیک قول پیگیری این ماجرا را داد.
بختیار رفت، جپاروف آمد
بختیار رحمانی که در ابتدای لیگ شانزدهم به‌عنوان یک ستاره بزرگ به استقلال پیوسته بود، با عملکرد ضعیفی که از خود در نیم‌فصل اول نشان داد، 26 دی‌ماه ‌سال گذشته در نقل و انتقالات نیم‌فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شد و به فولاد پیوست. از سوی دیگر وقتی استقلالی‌ها رضایتنامه بختیار را صادر کردند، با یک‌ هافبک ازبکستانی به نام سرور جپاروف به توافق رسیدند؛ اگرچه این بازیکن به دلیل محرومیت نقل‌وانتقالاتی استقلال فصل گذشته نتوانست برای این تیم به میدان برود.
کاراته رئیس خود را شناخت
28دی‌ماه ‌سال 95 اهالی کاراته برای انتخاب رئیس این فدراسیون بعد از نزدیک به یک‌سال بلاتکلیفی و اداره فدراسیون با سرپرست دور هم جمع شدند. انتخابات فدراسیون کاراته با حضور 25 کاندیدا و به ریاست نصرالله سجادی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. البته پیش از آغاز رأی‌گیری تعدادی از کاندیداهای پرشمار انتخابات کاراته به نفع سایر رقبا انصراف دادند. درنهایت این محمدصادق فرجی بود که توانست سکان هدایت رشته تازه المپیکی‌شده کاراته را برای 4‌سال به دست بگیرد.
ویسی کنار زمین غش کرد!
دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و نفت تهران به میزبانی زردپوشان اصفهانی در جریان بود که عبدالله ویسی، سرمربی سپاهان بعد از گل دوم تیمش بشدت هیجانی شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد اما ویسی نتوانست هیجان خودش را کنترل کند و در دقیقه 77 به دلیل افت فشار از کنار زمین توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. البته سرمربی سپاهان بعد از چند ساعت که در بیمارستان تحت‌ مراقبت بود، درنهایت مرخص شد اما همان اتفاق در ادامه جدایی ویسی از زردپوشان اصفهانی را به همراه داشت.


تعداد بازدید :  344