شماره ۱۳۱۹ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ دي
صفحه را ببند
جانشین مشحون امروز رسما معرفی می‌شود
دوئل بسکتبالی‌ها و وزارتی‌ها

شهروند| نزدیک به 40روز قبل بود که محمود مشحون بعد از چند دوره حضور متوالی در رأس فدراسیون بسکتبال به دلیل بازنشستگی از سمتش کنار رفت و ظهر امروز از جانشین او رسما رونمایی خواهد شد.
تعداد کاندیداها به 15 رسید
درحالی که چند روز قبل در لیست اولیه کاندیداهای تأیید صلاحیت‌شده نام 11نفر به چشم می‌خورد، در فاصله یکی، دو روز مانده به انتخابات صلاحیت 4 نامزد دیگر هم تأیید شد؛ جواد داوری، محمد رضاعلی، حسن میرزاآقابیک و داریوش سلیمی. بدین ترتیب تعداد کاندیداهای ریاست فدراسیون بسکتبال قبل از برگزاری انتخابات به 15نفر رسید که باید دید کدام نفرات در مجمع حاضر می‌شوند و چه نفراتی تصمیم به انصراف می‌گیرند.
مهندسی یا آرای منطقی؟
در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون مهندسی انتخابات فدراسیون بسکتبال به گوش می‌رسید. برخی از رسانه‌ها از فعالیت‌های پشت پرده محمود مشحون به نفع یک کاندیدای خاص و تماس رئیس سابق فدراسیون با روسای هیأت‌های استانی خبر دادند. این اتفاقات باعث شد تا شائبه مهندسی انتخابات به وجود بیاید و حتی برخی از اقدامات وزارت ورزش برای رسیدن یکی از کارمندانش به ریاست بسکتبال خبر بدهند. با این حال مدیران وزارتخانه در روزهای اخیر اعلام کردند مثل سایر فدراسیون‌ها از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کنند. ضمن این‌که 5، 6نفر از کاندیداهای حاضر در انتخابات فدراسیون بسکتبال از کارمندان وزارت ورزش هستند و هرکدام به صورت مستقل در انتخابات شرکت کرده‌اند. البته از سوی دیگر، جامعه بسکتبال نگرانی‌هایی دارد و برخی از اهالی این رشته اعلام کردند یکی از کاندیداهایی که سابقه بسکتبالی دارند، برای ریاست فدراسیون مناسب‌تر هستند. رامین طباطبایی، حسن میرزاآقابیک، جواد داوری و رضا مهندسی ازجمله این افراد هستند که باید دید در رقابت با کارمندان وزارت ورزش کدام طرف ظهر امروز درنهایت برنده از آکادمی ملی المپیک بیرون می‌آید.


تعداد بازدید :  289