شماره ۱۲۹۴ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ آذر
صفحه را ببند
ورزش جهان

پلیس آرژانتین بازیکنان فوتبال را به گلوله بست| دیدار تیم‌های دفنسورس آرمسترونگ و ‌اسپورتیوو لاس پارخاس در فینال لیگ کانیادنسه آرژانتین با نتیجه‌ ۲ بر صفر به نفع آرمسترونگ تمام شد. با این حال هنگام خروج بازیکنان و هواداران از ورزشگاه درگیری میان آنها و پلیس به وجود آمد. تماشاگران وارد زمین شدند، این درحالی بود که بازیکنان ‌اسپورتیوو لاس پارخاس هنوز آن‌جا حضور داشتند و پلیس برای جداکردن آنها شروع به تیراندازی کرد. در این درگیری خولیان گائونا، بازیکن ‌اسپورتیوو لاس پارخاس بیشترین آسیب را دید. ۱۶ گلوله پلاستیکی به او برخورد کرد که یکی از آنها بشدت به چشمانش آسیب رساند.
بوفون بازگشتش به تیم‌ملی ایتالیا را رد نکرد| جان‌لوئیجی بوفون که هفدهمین فصل حضورش در یوونتوس را تجربه می‌کند، پس از ناکامی تیم‌ملی فوتبال ایتالیا در رسیدن به جام‌جهانی 2018 روسیه از بازی‌های رده ملی اعلام بازنشستگی کرد، اما با تازه‌ترین اظهارنظر وی بعید نیست که بوفون از تصمیمش برای بازنشستگی منصرف شود و در مسابقات یورو 2020، آتزوری را همراهی کند. هنگام برگزاری مسابقات یورو 2020، بوفون 42ساله خواهد بود، باید دید در آن زمان حراست از دروازه آتزوری همچنان به او سپرده خواهد شد یا نه. بوفون گفته است تا زمانی که مفید باشد، بازی خواهد کرد!
عصبانیت مورینیو و ترک کنفرانس مطبوعاتی|ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و پس از مطرح‌شدن چندین سوال، بشدت عصبانی شد. پس از شکست یونایتد مقابل منچسترسیتی در الدترافورد، درگیری‌هایی بین مورینیو و بازیکنان و کادرفنی سیتی به وجود آمد که با دخالت پلیس به پایان رسید. مورینیو و گواردیولا از صحبت راجع به این موضوع اجتناب کرده‌اند و اطلاعاتی نداده‌اند. مورینیو نیز پس از مطرح‌شدن چند سوال از سوی خبرنگاران عصبانی شد و کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد.


تعداد بازدید :  463