شماره ۱۲۸۸ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۴ آذر
صفحه را ببند
آژير

قتل 3 عضو یک خانواده در گچساران
جوانی، پدر و 2 برادر خود را در گچساران به قتل رساند. یکشنبه ‌شب گذشته جوان گچسارانی به دلیل نامعلوم با سوارکردن 2 برادر معلول و پدر 84ساله خود در خودرو شخصی، آنها را به بیرون از شهر انتقال داد. این جوان پدر خود را در روستای گناوه در 15کیلومتری شهر دوگنبدان با اسلحه کمری به قتل رساند و سپس 2 برادر معلول خود را به منطقه لیشتر و در محدوده آبشار کیوان کشته و در آب انداخته است. این جوان پس از قتل پدر و برادران، خود را به نیروی انتظامی معرفی کرده است. علت و انگیزه وقوع این قتل توسط پلیس درحال بررسی است.

شهادت مامور میدان تیر پادگان شهید چمران در کرج
 یکی از ماموران پلیس میدان تیر پادگان شهید چمران کرج هنگام آموزش به شهادت رسید. سرگرد خدابخش رئیسیان درحال خدمت و آموزش به سربازان بود که هنگام تست مواد منفجره (TNT) بر اثر شدت انفجار مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان شریعتی ماهدشت به شهادت رسید. پیکر این شهید در پادگان آموزشی شهید چمران کرج تشییع و به زادگاهش استان اصفهان منتقل شد.

رهایی جوان شیرازی پس از 3 روز حبس در برازجان
جوان 28ساله شیرازی که پس از ربوده‌شدن در یکی از تلمبه خانه‌های کشاورزی در یکی از روستاهای نزدیک برازجان حبس شده بود، نجات یافت.  سحرگاه 11 آذرماه، ماموران از ربوده‌شدن جوان 28ساله شیرازی و انتقال وی به مکان نامعلوم در دشتستان مطلع شدند. یک تیم ویژه از پلیس آگاهی دشتستان با همکاری پاسگاه انتظامی روستای بنداروز با انجام بررسی‌های لازم‌ و اقدامات پلیسی، محل اختفای گروگان را در یکی از تلمبه خانه‌های کشاورزی اطراف روستای ننیزک برازجان شناسایی کردند. ماموران بلافاصله به محل اختفا رفتند و جوان ربوده‌شده را آزاد کردند. طبق اظهارات گروگان، روز هشتم آذرماه چند فرد ناشناس او را از شیراز ربوده و به این تلمبه خانه منتقل و حبس کرده‌اند. پرونده برای روشن‌شدن زوایای حادثه در دست پیگیری است.


تعداد بازدید :  672