شماره ۱۲۷۲ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ آبان
صفحه را ببند
اقتصاد مجازی

کنایه مدیرعامل مایکروسافت به کاربران آی‌پد

فارس| ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت که به هند سفر کرده در جریان نشستی به کاربران تبلت‌ای پد کنایه زده و از آنها خواسته رایانه‌های  واقعی خریداری کنند.
او که در مورد تغییرات هیجان انگیز برند مایکروسافت و دستاوردهای جدید این شرکت سخن می‌گفت از فرصت مذکور برای تحقیر رقبایی مانند اپل هم استفاده کرد. نادلا در نشست یادشده خطاب به دو تن از حضار که درحال استفاده از‌ای پدهایشان بودند گفت: دوستان من شما باید یک رایانه واقعی در اختیار بگیرید.
این اولین‌بار نیست که مایکروسافت توان و قدرت رایانه‌ها و تبلت‌های تولیدی اپل را به تمسخر می‌گیرد. این شرکت قبلا هم مدعی شده بود رایانه‌های مجهز به ویندوز 10 از توانمندی‌های بیشتری در مقایسه با رایانه‌های مک برخوردارند.

حذف برنامه‌های موبایلی زیاده خواه

فارس|  گوگل می‌گوید آن دسته از برنامه‌های عرضه شده در پلی استور که خواستار دسترسی‌های بیش از حد و نامعمول هستند را حذف خواهد کرد.
در همین راستا برنامه‌هایی که خواستار استفاده بی مورد از برخی خدمات دسترسی گوشی‌های هوشمند هستند تنها برای افراد معلول و کم توان در نظر گرفته شده‌اند، حذف می‌شوند. طراحان برخی برنامه‌های موبایلی بدون هیچ‌گونه ضرورتی برای دسترسی به داده‌های این بخش از گوشی‌های اندرویدی تلاش می‌کنند و گوگل قصد دارد جلوی این‌گونه دسترسی‌ها را بگیرد. 


تعداد بازدید :  231