شماره ۱۲۷۲ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ آبان
صفحه را ببند
خارج از گود‌

پورعلی‌گنجی سودمندترین معامله‌ سال 2016 السد| نشریه استادالدوحه قطر در جدیدترین شماره خود با انتشار تصویری از مرتضی پورعلی‌گنجی، ملی‌پوش ایرانی تیم السد دوحه نوشت: «مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ایرانی نشان داد که سودمندترین معامله مدیریت باشگاه السد قطر در‌ سال 2016 میلادی بود. او علاوه بر ایفای نقش خود در خط دفاعی عملکرد فوق‌العاده تهاجمی به لطف توانمندی‌هایش روی توپ‌های ایستگاهی ارسالی روی دروازه حریفان داشته است.» این نشریه ورزشی قطر از حضور مرتضی پورعلی‌گنجی در 49 بازی، کسب 2جام قهرمانی، 9گل زده (8 گل در لیگ ستارگان و یک گل در جام اتحادیه قطر) خبر داد.
شکایت فدراسیون فوتبال هندوراس از استرالیا‌یی‌ها| فدراسیون فوتبال هندوراس با انتشار بیانیه‌ای از تصمیم این سازمان برای شکایت از مقامات فوتبال استرالیا به اتهام رصد غیرقانونی تمرینات میهمان آنها در بازی برگشت پلی‌آف میان قاره جام‌جهانی 2018 خبر داده است. از قرار معلوم در تمرینات روز یکشنبه نماینده آمریکای شمالی و مرکزی در استرالیا، یک پهپاد به داخل ورزشگاه محل تمرین هندوراسی‌ها، استادیوم ANZ شهر سیدنی فرستاده شده که به‌زعم مسئولان تیم میهمان این پهپاد وسیله‌ای برای جاسوسی و رصد غیرقانونی شیوه بازی و تاکتیک‌های آنها بوده است. بازی برگشت تیم‌های استرالیا و هندوراس چهارشنبه 24 آبان درحالی برگزار می‌شود که بازی رفت آنها بدون گل تمام شد.
افزایش دستمزد داوران فوتبال| با اعلام رئیس کمیته داوران، دستمزد داوران فوتبال افزایش یافته است. فریدون اصفهانیان در این خصوص گفت: «با توجه به این‌که در جلسات قبلی هیأت‌رئیسه، طرح افزایش دستمزد داوران کلیه مسابقات (فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی) در بخش آقایان و بانوان را ارایه کرده بودیم، خوشبختانه در جلسه دوشنبه این طرح به تصویب اعضای هیأت‌رئیسه رسید. در جلسه مقرر شد که دستمزد داوران فوتبال 30‌درصد و فوتسال و فوتبال ساحلی 35‌درصد در بخش آقایان افزایش پیدا کند. همچنین فوتبال بانوان 50‌درصد و فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان 40‌درصد افزایش پیدا کرد.»
حمله مسلحانه به اتومبیل پیرلی|  هنوز 48ساعت از حمله مسلحانه به مینی‌بوس حامل کارکنان تیم مرسدس در جریان گرندپری برزیل نگذشته بود که اتومبیل شرکت «پیرِلی»، تامین‌کننده انحصاری لاستیک‌های مسابقات فرمول یک نیز مورد حمله افراد مسلح قرار گرفت. سارقان یکشنبه‌شب، پس از پایان مسابقه تلاش کردند تا ماشین شرکت پیرلی را متوقف کرده و افراد حاضر در اتومبیل را بربایند ولی آنها با خوش‌شانسی موفق به فرار از دست سارقان شدند. وسیله‌ای هم از ماشین شرکت لاستیک‌سازی دزدیده نشد.

 


تعداد بازدید :  325