شماره ۱۲۷۲ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ آبان
صفحه را ببند
روی خط خبر

در احکامی از سوی رئیس‌جمهوری
ابوطالبی مشاور رئیس جمهوری و تخت‌روانچی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری شدند

دولت| رئیس‌جمهوری در حکمی حمید ابوطالبی را به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهوری منصوب کرد. علاوه بر این، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در حکمی دیگر مجید تخت‌روانچی را به سمت معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری منصوب کرد. در این احکام آمده است:
جناب آقای دکتر حمید ابوطالبی
نظر به مراتب تعهد، توان علمی و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان «مشاور رئیس‌جمهور» منصوب می‌شوید. توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.
جناب آقای دکتر مجید تخت‌روانچی
نظر به مراتب تعهد، تجارب ارزنده و توانایی‌های تخصصی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور» منصوب می‌شوید. انتظار دارد با افزایش بهره‌وری مجموعه و تعامل هدفمند با دستگاه‌های ذیربط نسبت به ارایه بهنگام گزارش‌های تحلیلی از موضوعات سیاسی، اجتماعی و امنیتی اقدام نمایید. توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

رئیس قوه‌قضائیه: هدف اصلی هر 3قوه حل مشکل سپرده‌گذاران موسسات مالی است
میزان|  آیت‌الله آملی‌لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضائی با اشاره به جلسه اخیر سران سه‌قوه خاطرنشان کرد: بحمدالله این جلسات به صورت منظم برگزار می‌شود و هدف اصلی از این نشست‌ها هماهنگی هرچه بیشتر و نزدیک‌شدن دیدگاه‌ها برای حل مشکلات مردم است. رئیس قوه‌قضائیه با بیان این‌که یکی از محورهای مهم جلسه اخیر سران 3قوه، تصمیم‌گیری برای حل مشکل سپرده‌گذاران موسسات مالی بوده است، اظهار کرد: متاسفانه بر اثر برخی سوء‌نظارت‌ها گرفتاری‌هایی از جانب موسسات مالی و اعتباری برای بخشی از هموطنان به وجود آمده است. درحال حاضر، ما نباید صرفا به دنبال مقصر باشیم بلکه اصلی‌ترین هدف هر 3قوه این است که مشکل سپرده‌گذاران حل شود؛ یعنی به نحو مقتضی، اموال مردم به آنان بازگردد و جبران خسارت صورت گیرد. آملی‌لاریجانی افزود: بسیاری از افراد درگیر در پرونده‌های مربوط به موسسات مالی غیرمجاز در زندان به سر می‌برند اما نباید فراموش کرد که صرف زندانی‌شدن مسئولان و مدیران این موسسات، مشکلی را از مردم حل نمی‌کند.

به اتهام تبلیغ علیه نظام صورت گرفت
احضار «اسفندیار رحیم‌مشایی» به دادسرا

ایسنا|  اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری سابق به اتهام تبلیغ علیه نظام، تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، توهین به مسئولان نظام و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است. تاکنون وی به دادسرا مراجعه نکرده است.

 


تعداد بازدید :  232