شماره ۱۲۴۹ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۵ مهر
صفحه را ببند
تلاش فردین معصومی و شاگردانش موثر واقع شد
کشتی ساحلی بر بام جهان

شهروند| تیم‌های کشتی ساحلی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران که در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت کرده بودند، موفق شدند جام قهرمانی را به ارمغان بیاورند.
تلاش‌های چندساله
فدراسیون کشتی از چند سال قبل برای به دست آوردن مقام‌های متعدد در کشتی‌های مختلف کمیته‌هایی ایجاد کرد. یکی از این کمیته‌ها، کشتی ساحلی بود که چند سالی است فعالیت خود را به صورت گسترده آغاز کرده و در رده‌های سنی مختلف برای رسیدن به عناوین قهرمانی تلاش می‌کند. تیم‌ملی بزرگسالان با سرمربیگری فردین معصومی، قهرمان سابق کشتی آزاد آسیا و جهان چند سالی است برای رسیدن به رده‌های برتر جهان در ساحلی تلاش می‌کند و حالا تلاش‌های ورزشکاران این رشته موثر واقع شده است.
قهرمانی با اقتدار
در رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی جهان که طی روزهای 21 تا 23 مهرماه در شهر دالیان کشور ترکیه برگزار شد، تیم ایران در 3 رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نمایندگان خود را اعزام کرد. در پایان این رقابت‌ها کشتی‌گیران ساحلی هر 3 رده سنی ایران موفق شدند جام قهرمانی را به ارمغان بیاورند. در این مسابقات کشتی‌گیران ایران در مجموع به 6 مدال طلا، 6 مدال نقره و 2 برنز رسیدند و به‌عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافتند.
سختی‌های کشتی ساحلی
تصاویری که از این رقابت‌ها منتشر شده، نشان می‌دهد که کشتی‌گیران ایران با چه سختی‌ای از دل سواحل ترکیه مدال‌های رنگارنگ را استخراج کرده‌اند تا بتوانند به‌عنوان قهرمانی برسند. جالب این‌که ایران برای سومین‌ سال پیاپی موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 


تعداد بازدید :  350