شماره ۱۲۴۹ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۵ مهر
صفحه را ببند
آژير

مرگ کودک خردسال دزفولی در جریان تعقیب و گریز با قاچاقچیان
مهر| کودک خردسال دزفولی در جریان تعقیب و گریز پلیس با قاچاقچیان با شلیک گلوله جان خود را از دست داد.سرهنگ علی الهامی، فرمانده انتظامی دزفول، در تشریح این خبر گفت: «در پی مطالبه شهروندان یکی از محلات شهر دزفول مبنی بر پاکسازی این محله از وجود فروشندگان موادمخدر و افراد شرور، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. پس از بررسی‌های لازم و اخذ حکم قضائی، طرح پاکسازی محله موردنظر به اجرا گذاشته شد. هنگام اجرای طرح پاکسازی، افراد شرور به محض دیدن ماموران، برای فراری دادن فروشندگان موادمخدر با ماموران درگیر شدند. عوامل انتظامی با توجه به شرایط عملیات، پس از تعقیب وگریز متهم، برای دستگیری فرد شرور و فروشنده مواد مخدر اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودرو متهم درحال فرار کردند که تیر پس از برخورد با خودرو، کمانه و به کودک خردسال اصابت کرد.»فرمانده انتظامی دزفول با بیان این‌که ماموران به محض مطلع شدن از تیر خوردن کودک خرد‌سال وی را به بیمارستان منتقل کردند، افزود: «با وجود سرعت عمل ماموران در انتقال مجروح به بیمارستان، کودک خردسال به علت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرد.»سرهنگ الهامی در پایان با بیان این‌که علت تیرخوردگی کودک از سوی پلیس در دست بررسی است، افزود: «پاکسازی مناطق و محله‌های آلوده به موادمخدر و افراد شرور در دستور کار پلیس قرار دارد و تا رضایت قطعی شهروندان حاصل نشود از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.»

آتش گسترده در انبار ضایعات در شهرکرد

شهروند| انبار ضایعات در مسیر شهرکرد به فرخشهر در میان شعله های آتش سوخت.مجید علیپور مدیرعامل آتش‌نشانی شهرستان شهرکرد درباره این حادثه گفت: «حریق گسترده در انبار ضایعات در مسیر شهرکرد به فرخشهر رخ داد که همه نیروهای آتش‌نشانی شهرکرد به محل حادثه اعزام شدند. تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان برای مهار حریق ادامه یافت.»مدیرعامل آتش‌نشانی شهرستان شهرکرد ادامه داد: «وزش باد شدید عملیات اطفای را مشکل کرد. ماشین‌آلات سنگین نیز برای اطفاء حریق به محل حادثه آورده شد. در این عملیات علاوه بر آتش نشانی های مناطق شهرکرد، ایستگاه های شهرهای کیان و فرخشهر نیز حضور یافتند.»این آتش سوزی خسارت جانی در بر نداشت وعلت وقوع و خسارت این حادثه نیز در دست بررسی است.

واژگونی مینی‌بوس حامل پرسنل آموزش‌وپرورش
شهروند| واژگونی مینی‌بوس حامل پرسنل آموزش‌وپرورش در جاده ساوه 9 مصدوم برجای گذاشت.مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور از واژگونی مینی‌بوس سرویس مدارس در جاده ساوه، به سمت تهران، روی پل آزادگان، نرسیده به مترو آزادگان خبر داد و گفت: «این حادثه در ساعت 13:20 رخ داد و این مینی‌بوس حامل پرسنل بود.»وی با اشاره به این‌که در این حادثه ۹ نفر مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند، افزود: «۸دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. از ۹ مصدوم حادثه ۴نفر به بیمارستان هفت تیر و ۳ نفر به بیمارستان فیاض و۲ نفر به بیمارستان یافت‌آباد انتقال پیدا کردند. مجید سبزعلیان، اورجعلی اسدزاده و اکرم نظری به بیمارستان شهدای هفتم تیر، سارا سلطانی و اکرم بابانژاد به بیمارستان فیاض‌بخش و فرشته کاظمی نیز به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل شدند. همچنین نرگس عباسی، خدیجه آقا میرزایی و زینب محمدزاده دیگر مصدومان این حادثه هستند.»

ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک‌تن و ۵۰کیلو موادمخدر
شهروند|  یک تن و 50کيلوگرم ترياک در درگيری مسلحانه با سوداگران مرگ کشف شد و دو قاچاقچی در این رابطه دستگیر شدند.سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامي استان سیستان‌وبلوچستان در این‌باره گفت: «در پی کسب خبری مبنی بر این‌که قاچاقچیان قصد جابه‌جایی و توزیع مواد مخدر را از محور‌های فرعی ایرانشهر دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. ماموران با انجام تحقیقات گسترده، بامداد روز دوشنبه موفق به شناسایی خودرو‌های قاچاقچیان در یکی از محور‌های ورودی شهرستان شدند و دستور ایست صادر کردند، اما قاچاقچیان با بی‌توجهی اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند که پس از تعقیب و گریز، ماموران موفق به متوقف کردن دو خودرو و دستگیری دو قاچاقچی شدند.»سردار قنبری با اشاره به تلاش ماموران برای دستگیری همدستان این سوداگران، ادامه داد: «در بازرسی خودرو‌ها یک تن و ۵۰کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات آن کشف شد.»


تعداد بازدید :  319