شماره ۱۲۴۹ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۵ مهر
صفحه را ببند
ورزش جهان

تکذیب برکناری مونتلا از سرمربیگری میلان| ‌مارکو فاسونه مدیر اجرایی باشگاه میلان پس از تماشای شکست 3 بر 2 تیمش برابر اینتر در دربی‌ دلامادونینا اعتراف کرد که انتظار تماشای نمایش بهتری را از روسونری داشته اما این شکست به منزله پایان حمایت او و دیگر مدیران میلان از سرمربی تیم وینچنزو مونتلا نیست.
پایان دوران بازیگری کاکا با شکست| کاکا ستاره برزیلی که بهترین روزهای دوران بازیگری‌اش را در میلان سپری کرد و با این تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد، یکشنبه‌شب گذشته کفش‌هایش را در تیم اورلاندو سیتی در لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) آویزان کرد اما این اتفاق به شیوه چندان خاطره‌‌انگیزی رخ نداد، چون تیم او برخلاف جریان بازی یک گل خورد و با نتیجه یک بر صفر به کولومبوس باخت. کاکا پیش از آغاز این بازی بشدت احساساتی و اشک روی گونه‌هایش جاری شده بود.
شفاف‌سازی رونالدینیو درباره علت جدایی‌اش از بارسا| رونالدینیو فوق ستاره برزیلی اسبق دنیای فوتبال در جدیدترین مصاحبه‌اش بار دیگر تأکید کرد؛ با گواردیولا مشکلی نداشته و جدایی از بارسلونا تصمیم خودش بوده است. رونالدینیو در تازه‌ترین صحبت‌هایش که در تمام رسانه‌های جهان هم بازتابی گسترده داشت، گفته است: «خودم از بارسلونا جدا شدم، چراکه به اهداف و تجربیات جدیدی نیاز داشته است. از نیوکمپ رفتم، چون به همه رویاهایم رسیده بودم و به هدف و چالش جدیدی نیاز داشتم. گواردیولامشکلی با من نداشت.»
مسی در انتظار تولد سومین پسرش| ‌لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوتسو با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در شبکه‌ اجتماعی «اینستاگرام» با پیام «خانواده پنج نفره» اعلام کردند؛ منتظر تولد سومین فرزند خود هستند. مسی و همسرش هم‌اکنون صاحب دو فرزند به نام‌های تیاگو و متئو به ترتیب 4 و 2ساله هستند و جالب اینجاست که سومین فرزند آنها هم پسر خواهد بود!


تعداد بازدید :  252