شماره ۱۲۴۹ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۵ مهر
صفحه را ببند
پرداخت پاداش 50‌ میلیون تومانی و وعده‌های رئیس، قهرمان را راضی کرد
بازگشت حدادی به آغوش دوومیدانی

شهروند| احسان حدادی در سال‌های گذشته مرد شماره یک دوومیدانی ایران بوده است؛ به همین خاطر او انتظار بهترین امکانات را از فدراسیون دارد و وقتی شرایط خوب برایش مهیا نمی‌شود، دلخوری‌اش را عیان می‌کند. مصاحبه‌هایی که حدادی در هفته‌های‌ گذشته علیه فدراسیون انجام داد، ‌باعث شد تا روز گذشته جلسه‌ای در فدراسیون برگزار شود و مسئولان دوومیدانی با اهدای پاداش رأی به پایان اختلافات بدهند.
ناراحتی حدادی
انتخاب‌نشدن مربی برای احسان حدادی برای آماده‌سازی این ورزشکار پرتاب دیسک و البته پرداخت‌نشدن پاداش‌های نایب‌قهرمان المپیک لندن موجبات دلخوری او را فراهم آورده بود. حدادی در مصاحبه‌های خود نیز به این موضوع واکنش نشان داد. او گفته بود: ‌«امیدوارم که زودتر یک مربی پرتاب دیسک به جمع ما اضافه شود و سه نفری برای المپیک ۲۰۲۰ آماده شویم. نباید ورزشکار را رها کرد و یک یا دو ماه مانده به مسابقه دوباره سراغ او رفت. از اکنون باید هر چه می‌خواهد برایش فراهم شود تا بازی‌های آسیایی هم وقت زیادی نیست. نفرات زیادی هم در ماده‌های مختلف نداریم و از اکنون مشخص است که هر کسی چه مدالی خواهد گرفت. امیدوارم همه کمک کنند تا مدال‌های خوبی برای این رشته کسب شود.»
جلسه در فدراسیون
این صحبت‌ها با واکنش فدراسیون دوومیدانی همراه شد. مسئولان فدراسیون در این‌باره روز گذشته جلسه‌ای را برگزار کردند تا بتوانند برای موضوع حدادی تصمیم بگیرند. در این جلسه که با حضور مجید کیهانی، رئیس فدراسیون و احسان حدادی برگزار شد، پس از بحث و تبادل‌ نظر در مورد وضع موجود و برنامه‌ریزی‌های آینده، پاداش 500‌ میلیون ریالی قهرمان پرتاب دیسک رقابت‌های دوومیدانی آسیا (2017 هند) که وعده فدراسیون بود به نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن اهدا شد.
واکنش سخنگوی تیم‌های ملی
تیمور غیاثی، سخنگوی سازمان تیم‌های ملی درباره موضوعات مطرح‌شده در مورد احسان حدادی گفت: ‌«موضوع مهم بررسی وضع و برنامه‌های حدادی برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی جاکارتا و المپیک توکیو امروز (دیروز) در جلسه سازمان تیم‌های ملی با حضو رئیس فدراسیون دوومیدانی پیگیری و خوشبختانه نتایج خوبی در در پایان این نشست حاصل شد. با توجه به کسب موفقیت‌های اخیر حدادی در مسابقات آسیایی و رقابت‌های لیگ ایران تمام تلاش فدراسیون بر این است که تنها مدال‌آور دوومیدانی ایران در المپیک و مرد طلایی پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی افتخارات خود را تکرار کند. امیدوارم حدادی باز بتواند در میادین بزرگی چون بازی‌های آسیایی و المپیک افتخارآفرینی کند.»


تعداد بازدید :  85