شماره ۱۲۴۹ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۵ مهر
صفحه را ببند
هواپیمای حامل ملی‌پوشان دچار نقص فنی شد
فرار تیم‌ملی واترپلو از خطر مرگ

شهروند| هواپیمای حامل اعضای تیم‌ملی واترپلوی ایران که قصد داشت تهران را به مقصد استانبول ترک کند، دچار نقص فنی شد و با گذشت چند دقیقه به باند فرودگاه امام‌خمینی(ره) برگشت. این اتفاق حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت.
جزییات حادثه
تیم‌ملی واترپلوی ایران که با امضای تفاهمنامه بین فدراسیون شنای ایران با اروپا، قصد شرکت‌کردن در رقابت‌های فینا ترافی در کشور مالت را دارد، بامداد دیروز عازم این کشور شده بود. صبح دوشنبه اما خبر بازگشت هواپیمای تیم‌ملی واترپلو ایران به فرودگاه امام‌خمینی(ره) به دلیل نقص فنی هواپیما منتشر شد. ماجرا از این قرار بود که پس از یک ساعت تا یک ساعت و نیم پرواز با گذشتن از آسمان تبریز در نزدیکی‌های مرز، یکی از موتورهای هواپیما دچار نقص فنی شده و کار را برای ادامه پرواز سخت می‌کند. با تشخیص مسئولان پرواز تصمیم بر آن می‌شود که این هواپیما بار دیگر به تهران بازگردد. با تصمیم گرفته‌شده، هواپیمای ترکیش که تیم‌ملی واترپلوی ایران هم در آن قرار داشتند به سوی فرودگاه تهران (امام خمینی) برمی‌گردد و پس از چند ساعت پرواز ساعت 4 صبح در تهران فرود می‌آید تا خطر از سر اعضای تیم‌ملی و سایر مسافران بگذرد.
تأخیر در اعزام
با این‌که شرکت هواپیمایی اعلام کرده مسافران با پروازهای دیگر می‌توانند راهی استانبول شوند اما فدراسیون با اعزام اعضای تیم‌ملی واترپلو مخالفت کرد. از این رو اعضای تیم‌ملی واترپلو از روز گذشته بار دیگر تمریناتش را در مجموعه ورزشی شیرودی از سر گرفت. با توجه به زمان کافی که تیم ایران برای شرکت در این رقابت‌ها داشت، قرار است تیم‌ملی واترپلوی ایران امروز با یک هواپیمای دیگر اعزام خود را به مسابقات فینا ترافی در کشور مالت از سر بگیرد.


تعداد بازدید :  323