شماره ۱۲۴۵ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۰ مهر
صفحه را ببند
خارج از گود‌

ممنوعیت هرگونه شعار در میادین فوتبال| اجلاس بین‌المللی فوتبال جهان روز گذشته برگزار شد که حاصل آن ارسال بیانیه‌ای در مورد ممنوعیت هرگونه شعار سیاسی، مذهبی و... در میادین فوتبال شد، به شکلی که حتی پیغام فرستادن در مورد افراد فوت‌شده هم ممنوع است! براساس این بیانیه همه بازیکنان و تیم‌های فوتبال از اشاره به هرگونه پیغام، شعار، تصویر یا تبلیغ سیاسی، مذهبی یا تبلیغات مازاد بر تبلیغ پیراهن‌شان منع شده‌اند. درواقع به‌جز اسم، شماره، لوگوی تیم، لوگوی اسپانسر، تبلیغ اسپانسر، تاریخ بازی و نوع تورنمنت، اضافه‌شدن هرگونه شعار سیاسی یا مذهبی روی پیراهن تیم‌ها ممنوع است.
درخواست یزدانی‌خرم از وزیر برای بازگشت میرسلیم|  محمدرضا یزدانی خرم، رئیس کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی از سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد تا زمینه بازگشت میرسلیم به فدراسیون نجات غریق را با امکان ثبت نام مجدد فراهم کند. در نامه یزدانی خرم به وزیر ورزش آمده است: «احتراما همان‌طور که استحضار دارید، جناب آقای مهندس میرسلیم از چهره‌های شاخص، انقلابی و از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام که سال‌ها ریاست فدراسیون نجات غریق را برعهده داشته به دلیل شرایط سنی از ایشان ثبت نام به‌عمل نیاوردند. با توجه به استعلامی که در روز گذشته از کمیته المپیک جهانی و فدراسیون‌های جهانی گرفته شد، متفق‌القول اظهار داشتند که شرایط ثبت‌نام برای نامزدی ریاست فدراسیون‌ها تا 80 سالگی است.»
صدور روادید وزنه‌بردار ملی‌پوش ایران توسط آمریکا|  سفارت آمریکا در امارات که با صدور روادید برای سیدایوب موسوی مخالفت کرده بود، با واکنش فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان مواجه شد. همین نیز موجب شد تا با اعطای وقت مجدد، صبح روز گذشته به وقت دوبی، جواز صدور روادید وی را صادر کند. در همین راستا، محمدرضا کاظمی‌نژاد نیز که در فهرست کاروان اعزامی به‌عنوان مدیر فنی تیم بزرگسالان اضافه شده بود، روادید این کشور را دریافت کرد.
افزایش سهمیه عراق در لیگ قهرمانان آسیا|  کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد که عراق در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ یک و نیم سهمیه خواهد داشت و بدین ترتیب تیم نیرو هوایی به‌صورت مستقیم و تیم النفط در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت. عراق پیش از این به دلیل سطح پایین لیگ خود و ورزشگاه‌هایش مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نمی‌توانست بگیرد.


تعداد بازدید :  523