شماره ۱۲۴۵ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۰ مهر
صفحه را ببند
لیگ برتر فوتبال بعد از دو هفته تعطیلی امروز از سر گرفته می‌شود
رونمایی از استقلالِ شفر

شهروند|  لیگ برتر فوتبال بعد از تعطیلی دو هفته‌ای برای برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌ملی از امروز ادامه پیدا می‌کند. هفته نهم لیگ برتر در حالی برگزار می‌شود که سرخابی‌های پایتخت با تیم‌های جنوبی دیدار می‌کنند. استقلال در تهران میزبان فولاد است و پرسپولیس هم در اهواز به دیدار استقلال خوزستان می‌رود.
پرسپولیس و پایان حاشیه‌ها
پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر باید به مصاف نفت آبادان می‌رفت که به دلیل برگزاری مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان این دیدار به تعویق افتاد. پرسپولیسی‌ها با یک بازی کمتر در رده سوم لیگ قرار دارند و می‌توانند با کسب پیروزی باارزش مقابل استقلال خوزستان اجازه ندهند فاصله‌شان با صدر بیشتر شود. محرومیت مهدی طارمی، شکست 4 بر صفر مقابل الهلال و اخبار شب‌نشینی بازیکنان در امارات اتفاقاتی بودند که در 2 هفته اخیر دردسرهای زیادی را برای پرسپولیس ایجاد کردند. شرایط این تیم در روزهای اخیر به قدری ناامیدکننده بوده که هواداران این تیم نگران بازی‌های لیگ هستند و از بازگشت به روزهای بد هراس دارند. پرسپولیس امروز می‌تواند با پیروزی در بازی خارج از خانه روحیه بگیرد و از فشار روی بازیکنان کم کند. غایبان پرسپولیس در بازی امروز جلال حسینی و وحید امیری هستند که به دلیل خستگی به اهواز نمی‌روند و از میان ملی‌پوشان فقط بیرانوند در دیدار امروز حاضر است.
استقلال و تعبیر یک رویا
استقلال برای دومین‌بار در طول فصل جاری بازی بدون منصوریان را تجربه می‌کند. آبی‌های پایتخت در بازی قبل با مربیگری میک درموت، سپیدرود را در رشت شکست دادند و در بازی فردا مقابل فولاد وینفرد شفر روی نیمکت می‌نشینند. مربی آلمانی که با سرو صدای زیاد به استقلال آمده نه‌تنها هیچ تصمیم فنی برای این تیم اتخاذ نکرده بلکه در انتخاب دستیارانش هم مستقل نبوده است. این اتفاقات باعث شده اینطور به نظر برسد که شفر مرد اول کادر فنی نیست و حضور او روی نیمکت فرمالیته است. با این حال برخی هم معتقدند او می‌تواند نظم و انضباط را که حلقه گمشده آبی‌ها بوده به این تیم برگرداند. باید منتظر ماند و دید رویای استقلالی‌ها با شفر تعبیر می‌شود یا خیر. استقلال در این دیدار یعقوب کریمی و جابر انصاری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
برنامه کامل هفته نهم
پنجشنبه 20 مهر: پیکان- گسترش (ساعت16:00)/ استقلال خوزستان- پرسپولیس (ساعت17:00)
جمعه 21 مهر: سپاهان- سیاه‌جامگان (ساعت16:00)/ سایپا-سپیدرود (ساعت16:00)/ تراکتورسازی-پارس‌جنوبی جم (ساعت16:00)/ پدیده-ذوب آهن (ساعت16:30)/ استقلال- فولاد (ساعت17:00)/ صنعت نفت- نفت تهران (ساعت17:15)


تعداد بازدید :  615