شماره ۱۲۴۵ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۰ مهر
صفحه را ببند
ذره‌بين

مهار آتش‌سوزی در کارگاه تولیدی قطعات پلاستیکی فیروز‌بهرام
شهروند| یک کارگاه تولیدی قطعات پلاستیکی در شهرک فیروز‌بهرام در میان شعله‌های آتش سوخت.
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره آتش‌سوزی یک کارگاه در شهرک فیروز‌بهرام گفت: «ساعت 17:21 روز چهارشنبه آتش‌سوزی این کارگاه که تولیدی قطعات پلاستیکی بود، اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی شامل خودروی دستگاه تنفسی و فوماتیک به محل اعزام شدند.»
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به این‌که محل آتش‌گرفته یک سوله قدیمی مسقف به وسعت حدود 600 متر بود، ادامه داد: «در داخل این سوله مقدار زیادی قطعات پلاستیکی وجود داشت که دچار آتش‌سوزی شده بودند. زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند، بخش زیادی از سوله شعله‌ور بود و آتش به‌سرعت در حال سرایت به انبارها و کارگاه‌های مجاور بود. آتش‌نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و موفق شدند که به‌سرعت آتش را تحت کنترل خود
در بیاورند و از سرایت آن به سوله‌ها و انبارهای اطراف جلوگیری کنند.»
وی با بیان این‌که در این حادثه کسی دچار مصدومیت نشد، گفت: «در ادامه نیروها مشغول انجام عملیات نهایی یعنی ایمن‌سازی و لکه‌گیری شدند.»

رد ارتباط آتش‌زنندگان مسجد شمال‌ شرق تهران با گروه‌های شیطان‌پرستی
میزان| متهمان آتش‌زدن مسجدی در شمال ‌شرق تهران ادعا کردند تحت‌تأثیر برنامه‌های ماهواره‌ای دست به این کار زده‌اند.
سردار حسین رحیمی، رئیس‌پلیس تهران در حاشیه طرح برخورد با قاچاقچیان و معتادان تهران در مورد آخرین وضع پرونده تیراندازی به اماکن عمومی سطح شهر گفت: «با شناسایی عوامل این حادثه که تحت‌تأثیر القائات ماهواره بودند، این اقدامات در سطح شهر تهران متوقف شد. این افراد عمدتا افراد کم‌ سن‌ و‌ سال بودند.»
وی با رد موضوع دخالت عوامل شیطان‌پرستی در حادثه آتش‌زدن مسجد جوادالائمه در شمال شرق تهران گفت: «عوامل این حادثه دستگیر شدند و در بازجویی‌های اولیه اعلام کردند که تحت‌تأثیر ماهواره بودند و هیچ ارتباطی با گروه‌های شیطان‌پرستی ندارند.»
رئیس‌پلیس تهران در مورد جمع‌آوری معتادان متجاهر گفت: «با اجرای طرح پلیس تهران از 24 ساعت گذشته موفق شدیم 820 معتاد متجاهر را در منطقه 12 شناسایی و دستگیر کنیم. در پاکسازی منطقه شوش، هرندی و مولوی 225 فروشنده موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.»
رحیمی از انهدام 3 باند سوداگر مرگ در تهران خبر داد و گفت: «از هشت عضو دستگیر‌شده این باندها 870 کیلوگرم موادمخدر به‌ویژه هرویین کشف شد.»

حمله اراذل‌ و اوباش به یک آرایشگاه زنانه در تبریز
مهر| اراذل‌ و اوباش به یک آرایشگاه زنانه در تبریز حمله کردند و طلا و جواهرات حاضران در آرایشگاه را به سرقت بردند.
شامگاه سه‌شنبه چهار مرد در حالی ‌که قمه در دست داشتند به یک آرایشگاه زنانه در شهرک ارم تبریز حمله کردند. این اوباش بعد از دیدن ترس و وحشت حاضران در آرایشگاه، آنها را تهدید کردند و طلا و جواهرات بانوان حاضر در آرایشگاه را دزدیدند. آنها بعد از این سرقت پا به فرار گذاشتند و تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

قتل برای سرقت یک رأس گوسفند
شهروند| مردی که در روستای مالک‌اشتر بخش شاوور شوش برای سرقت یک رأس گوسفند دست به جنایت زده بود به دام افتاد.
مصطفی یوسفی، رئیس دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش در این‌باره گفت: «این حادثه بامداد ۲۳ اسفند ۹۵ در روستای مالک‌اشتر بخش شاوور شوش رخ داد که در جریان آن چهار سارق مسلح با کلاشینکف یک‌ نفر را کشته و یک رأس گوسفند را به سرقت بردند. فرد دستگیر‌شده 28ساله است که از وی یک قبضه کلاشینکف کشف شد و سه متهم دیگر همچنان فراری و تحت تعقیب هستند.»
رئیس دادگاه بخش شاوور شوش در خوزستان از تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج)، پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات شهرستان شوش در شناسایی عوامل قتل در روستای مالک‌اشتر تقدیر و تشکر کرد. به‌ گفته اهالی روستا تنها سرمایه مرد روستایی 50 ساله سه رأس گاو و 2رأس گوسفند بود که در جریان حمله مسلحانه چهار نفر به منزل وی با شلیک 2 گلوله جان باخت.

 


تعداد بازدید :  386