شماره ۱۲۴۵ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۰ مهر
صفحه را ببند
آژير

خودزنی پس از قتل همسر
شهروند| یک مرد پس از درگیری خانوادگی در شهرستان قلعه گنج همسر خود را با ضربات چاقو به قتل رساند. سجاد افشارمنش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج، در تشریح جزییات این خبر، گفت: «پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک نزاع خانوادگی در یک منزل مسکونی در روستای سرتک اولیا از توابع شهرستان قلعه گنج، بلافاصله بازپرس پرونده به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در محل حادثه حاضر شدند. پس از تحقیقات اولیه میدانی در محل وقوع جرم مشخص شد بر اثر نزاع خانوادگی بین یک زن و شوهر، زن جوان بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. قاتل پس از ارتکاب جنایت اقدام به خودزنی و واردکردن ضربات چاقو به سمت خود کرد که بلافاصله با دخالت پدر وی و سایر همسایگان چاقو از دست وی گرفته شد و این زن و شوهر به بیمارستان منتقل شدند، اما زن بر اثر خونریزی زیاد فوت کرد.» دادستان قلعه گنج با بیان این‌که متهم فاقد سابقه کیفری است، افزود: «تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج ادامه دارد و متهم نیز با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.»

پایان کمین 6 کلاهبردار حرفه‌ای در سایت دیوار
شهروند| باند کلاهبرداران سایت دیوار توسط پلیس فتای شهرستان فردیس متلاشی شد و در این زمینه 6نفر دستگیر شدند. سرهنگ کریم بیات جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در مراسم گشایش ساختمان پلیس فتای شهرستان فردیس گفت: «این باند در سایت دیوار اقدام به 420‌میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان کرده بودند.» وی به شگرد کلاهبرداری این باند اشاره کرد و گفت: «اعضای این باند با درج آگهی فروش لوازم‌ خانگی در سایت دیوار و جلب اعتماد شهروندان اقدام به دریافت بیعانه از آنها می‌کردند که با هوشیاری ماموران پلیس فتا شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند. بیش از 60 شاکی به همین شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفتند که احتمال افزایش شاکیان وجود دارد.»

انفجار منزل مسکونی در اردبیل
شهروند| نشت گاز شهری موجب انفجار منزل مسکونی در خیابان خیرین اردبیل شد. محمدرضا یعقوبی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل در حاشیه بازدید از این منزل مسکونی گفت: «این خانه بعدازظهر چهارشنبه در خیابان خیرین به دلیل نشتی گاز شهری و پرشدن گاز در داخل خانه، منفجر شد. در پی شدت انفجار همه اسباب و لوازم طبقه همکف این ساختمان دو طبقه در آتش سوخت و در طبقه دوم نیز انفجار موجب شکستگی شیشه پنجره‌ها شد.» وی با بیان این‌که شدت انفجار به خانه مجاور نیز خساراتی وارد ساخته است، ادامه داد: «از جمله این‌که شیشه‌های پنجره خانه مجاور شکسته است. در زمان بروز حادثه سه‌نفر ساکنان آن حضور نداشتند و به همین دلیل حادثه خسارت جانی نداشته است. علت حادثه سوراخ‌شدن شیلنگ گاز بخاری و نشت گاز و در ادامه جمع‌شدن گاز در منزل مسکونی بوده است. با حضور به‌موقع نیروهای آتش‌نشانی حریق اطفا شده است.»

اسیدپاشی پدر و پسر بر روی یکدیگر
شهروند| پدر و پسر پس از این‌که با هم درگیر شدند، بر روی یکدیگر اسید پاشیدند و هر دو مجروح شدند. علی پاکدل، فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد درباره جزییات این پرونده گفت: «صبح روز چهارشنبه در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک درگیری و اسیدپاشی در یکی از محله‌های شهر بجنورد بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند. با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تحقیقات آغاز و در بررسی‌های نخست مشخص شد كه پسری به محل کار پدرش مراجعه کرده و به خاطر اختلاف با هم درگیر شدند.در این درگیری ابتدا پدر بر روی پسر 24ساله‌اش اسید می‌ریزد و پسر از ناحیه گردن آسیب می‌بیند. در ادامه درگیری پسر نیز روی پدرش اسیدپاشی می‌کند که پدر از ناحیه چشم آسیب‌دیده است. بلافاصله مصدومان توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال يافته و تحت مداوا قرار گرفتند. کارهای درمانی برای مصدومان انجام گرفته و در این خصوص پرونده تشکیل شده است و در دست بررسی است.»

قاتل ستایش در ملأعام اعدام می‌شود
برنا| حکم اعدام قاتل ستایش در ملأعام اجرا نمی‌شود. غلامحسین اسماعیلی، رئیس دادگستری استان تهران در این‌باره گفت: قاتل ستایش روز ۲۷ مهر ماه اعدام می‌شود. حکم قاتل در ملأعام اجرا نمی‌شود. ۲۳ فروردین‌‌ سال گذشته بود که گزارشی مبنی بر وقوع قتل یک دختربچه ۶ ساله افغانستانی در روستای خیرآباد ورامین تحویل مراجع قضائی شد. گزارش حاکی از آن بود که ستایش قریشی که به‌ گفته پدر او ۲۲فروردین برای خرید بستنی از منزل خارج شده بود، دیگر به خانه بازنگشته است. در تحقیقات نخست مشخص شد که پسر ۱۷ساله همسایه او را ربوده و پس از تجاوز به قتل رسانده بود.


تعداد بازدید :  348