شماره ۱۲۴۵ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۰ مهر
صفحه را ببند
خبرنامه

تقدیر دکترپیوندی از امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر
شهروند| رئیس جمعیت هلال‌احمر از زحمات و تلاش‌های امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در اجرای طرح امدادونجات تابستان 96 در سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد. دکترعلی‌اصغر پیوندی در پاسخ به نامه سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر مبنی بر ارایه گزارش عملکرد اجرای طرح امدادونجات تابستان 96 از تمامی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر تقدیر و تشکر کرد.

رئیس سازمان جوانان در اصفهان: با اعتماد به جوانان شاهد نتایج بی‌نظیری بودیم
شهروند|  رئیس معاون دانشجویی و جوانان و دبیر مجمع کشوری کانون‎های جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با حضور در شهر گنبدهای فیروزه‎ای با پرسنل ستادی معاونت جوانان استان اصفهان نشست صمیمی برگزار کردند. حیدرعلی خانبازی با بیان این خبر گفت: این نشست صمیمی در آستانه برگزاری مرحله کشوری مسابقات رفاقت مهر و با توجه به میزبانی‎های موفق جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در دوره‎های قبل، با هدف انتقال تجارب برگزاری این مسابقات و با حضور ریاست سازمان جوانان، معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، دبیر مجمع کشوری کانون‌های جوانان، مشاور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در امور جوانان، روسای ادارات و کارشناسان ستادی این حوزه برگزار شد. معاون امور جوانان استان اصفهان تشریح کرد: در این نشست صمیمی پس از بررسی مسابقات رفاقت مهر، هریک از حاضران ضمن معرفی خود به ارایه گزارش مختصر از طرح‎های اجراشده پرداختند.
در ادامه دکترمسعود حبیبی ضمن تقدیر از اجرای برنامه‎ها به صورت کامل و مطلوب در حوزه جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: فعالیت برای جوانان و فرزندان این مرزوبوم، باعث افتخار و فرصت غنیمتی است که همگی باید قدردان آن باشیم. رئیس سازمان جوانان اضافه کرد: همواره با اعتماد به جوانان، شاهد نتایج بی‌نظیری بوده‎ایم و حاصل این اعتماد با شکل‌گیری مجامع در سازمان جوانان و جمعیت هلال‌احمر باعث به دست آمدن موفقیت‎های گوناگون در عرصه مشارکت‌پذیری و تصمیم‌سازی جوانان شده است. دکترحبیبی تبیین کرد: انجام فعالیت‎های داوطلبانه توسط جوانان در شعب جمعیت‌های هلال‌احمر سراسر کشور نشان‎دهنده وجود روحیه داوطلبی میان جوانان، همچنین پویایی برنامه‎ها و مشارکت واقعی اعضا در فعالیت‎هاست که امیدواریم با حمایت همه مدیران جمعیت در تمامی سطوح، شاهد اعتماد به نسل جوان در سراسر کشور باشیم.

همایش تخصصی «لنزهای پریمیوم درجراحی کاتاراکت» برگزار می‌شود
شهروند| مدیرعامل مجتمع دارویی- درمانی هلال ایران از برگزاری همایش یک‌روزه با عنوان «لنزهای پریمیوم در جراحی کاتاراکت» ویژه گروه‌های هدف متخصصان چشم، پزشکان عمومی و خانواده، بینایی‌سنجی و اپتیک (عینک‌سازان طبی) خبر داد. این همایش 27مهرماه در محل مجتمع دارویی- درمانی هلال ایران برگزار خواهد شد. دکتر حمید چوبینه با اشاره به این‌که مجتمع دارویی- درمانی هلال ایران خدمات متنوع پزشکی، بهداشتی و درمانی به هموطنان ارایه می‌دهد، گفت: علاوه بر ارایه این خدمات، مجتمع دارویی- درمانی هلال ایران در زمینه‌های پژوهشی و تحقیقاتی فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد. وی ادامه داد: سالانه بیش از 200‌هزار نفر به مجتمع دارویی- درمانی هلال ایران مراجعه می‌کنند و برای پاسخگویی به این حجم عظیم از مراجعات به مجتمع نیازمند این هستیم تا در تمامی زمینه‌های پزشکی، بهداشتی و درمانی خود را توانمند نگه داریم.
مدیرعامل مجتمع دارویی- درمانی هلال ایران با تأکید بر این‌که طی 3‌سال اخیر، این مجتمع تمام تلاش خود را در زمینه انجام فعالیت‌های علمی انجام داده است، عنوان کرد: تعاملات گسترده با پژوهشگاه‌های علمی و تحقیقاتی انجام شده است تا از ظرفیت‌های تجربی و علمی متخصصان در حوزه علم و فناوری بهره‌مند شویم و برگزاری سمینارهای علمی مشترک یکی از مواردی است که می‌توان با استفاده از آن به این مهم دست یافت. وی با اشاره به برگزاری سمینارهای علمی در مجتمع دارویی- درمانی هلال ایران، تأکید کرد: در ‌سال‌جاری دو سمینار علمی و همچنین یک نشریه علمی از سوی مجتمع دارویی- درمانی هلال ایران برگزار و منتشر خواهد شد. مدیرعامل مجتمع دارویی- درمانی هلال ایران درباره برگزاری همایش یک‌روزه با عنوان «لنزهای پریمیوم در جراحی کاتاراکت» ویژه گروه‌های هدف متخصصان چشم، پزشکان عمومی و خانواده، بینایی‌سنجی و اپتیک (عینک‌سازان طبی) خاطرنشان کرد: در این همایش که 27مهرماه در محل مجتمع دارویی- درمانی هلال ایران برگزار خواهد شد، چشم‌پزشکان برتر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و همچنین پزشکان این مجتمع حضور دارند.


تعداد بازدید :  466